چهانگیری گفت: مردم با ما شوخی ندارند و نباید مدیران به صورت سلیقه ای عمل کنند چرا که قرار نیست که کشور را به صورت ملوک الطوایفی اداره کنیم.

 

اسحاق جهانگیری در ادامه سفر یک روزه خود به استان قزوین در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی قزوین اظهار کرد: ما نوکر مدیری که می‌تواند در چارچوب سیاست‌های  تعریف شده دولت کار کند هستیم و برایم فرقی هم نمی‌کند که چه گرایشی داشته باشد، اما اگر نمی‌تواند باید کنار برود.

وی افزود:‌ مردم با ما شوخی ندارند آن‌ها رئیس جمهور انتخاب می‌کنند تا سیاست هایش اجرا شود و رئیس جمهور هم مدیرانی انتخاب می‌کند که آن سیاست ها را اجرا کند و نباید مدیران به صورت سلیقه ای عمل کنند چرا که قرار نیست که کشور را به صورت ملوک الطوایفی اداره کنیم.

جهانگیری با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان باهنر و رجایی بیان کرد:‌شهیدان رجایی و باهنر برای ما الگو هستند زمان می برد تا مدعیان بتوانند به این درجه از اخلاص برسند. آن‌ها به معنای واقعی درس مردمی بودن می دادند. نه ظاهر سازی کردن و به معنای واقعی درس افتادگی می دادند نه ریاکاری کردن و به دروغ خود را مخلص نشان دادن.  آن‌ها از هر نظر برای مدیران ما نمونه هستند و هیچ وقت منفعت شخصی را به منفعت گروهی ترجیح نمی دادند./ایسنا