حدادعادل گفت: همیشه تعدادی از نمایندگان ممکن است نظر بر استیضاح یک وزیر داشته باشند، اما استیضاح به‌معنای رسمی و قانونی وقتی شکل می‌گیرد که از جانب هیئت رئیسه مجلس اعلام شود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح مباحثی در خصوص استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام نشده است.

 

 

شرق پرس: غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی صبح امروز در حاشیه پانزدهمین جشنواره تقدیر از پژوهشگران برتر، در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه شنیده شده استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس در دست اقدام است، اظهار داشت: مجلس فعلاً تعطیل است.

 

 وی افزود: همیشه تعدادی از نمایندگان ممکن است نظر بر استیضاح یک وزیر داشته باشند، اما استیضاح به‌معنای رسمی و قانونی وقتی شکل می‌گیرد که از جانب هیئت رئیسه مجلس اعلام شود.

 

وی افزود: چنین چیزی هنوز اتفاق نیفتاده و امیدواریم تعداد استیضاح‌ها کمتر شود، نه وزرا کاری کنند که کار به استیضاح بکشد و نه مجلس بخواهد با استیضاح یک وزیر را تعویض کند.

 

این نماینده مجلس در پاسخ به سؤال دیگری درباره جلسه شورای تحول در علوم انسانی با وزیر علوم، گفت: ما از آقای وزیر خواسته‌ایم در اولین فرصت جلسه‌ای با شورای تحول در علوم انسانی داشته باشد و مدیران و کارگروه‌های این شورا در آن حضور داشته باشند.

 

حدادعادل خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری شورای تحول در علوم انسانی و وزارت علوم این همکاری‌ها سامان یافته‌تر ادامه یابد./تسنیم