این مرد بابلی گفت: پزشکی که در تهران همسرم را معاینه کرد یک سونوگرافی سه بعدی گرفت و بعد از دیدن آن متوجه یک جسم مشکوک در شکم همسرم شد و بعد از عمل جراحی یک باند نیم متری از شکم همسرم خارج شد.

biarestan4

 

 

شرق پرس: یک بیمار بابلی بعد از عمل جراحی متوجه جا ماندن یک باند نیم متری در شکم خود شد.

 

 

 

 

این بیمار بابلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: به علت بیماری تخمدان رحم مجبور به تخلیه رحم در یکی از بیمارستان های خصوصی بابل شدم و بعد از جراحی هر روز با درد شدیدی در ناحیه شکم مواجه بودم و هر روز که می گذشت حالم بد تر از روز قبل می شد.

 

 

مریم بانو پوراسماعیل افزود: به علت این دردها نزد پزشکی که من را عمل کرد رفتم و او بعد از انجام سونوگرافی گفت یک غده سرطانی بدخیم بعد از عمل در شما ایجاد شده و بعد از این حرف روحیه خودم را از دست دادم.

 

 

به گفته این بیمار بابلی هر روز که می گذشت رنگ صورتم به زردی و کبودی نزدیک تر می شد تا اینکه به بیمارستان ها و پزشکان دیگر هم مراجعه کردیم و گفتند یک چیز حباب مانندی در شکم شما وجود دارد ولی غده سرطانی نیست.

 

 

همسر این بیمار بابلی هم گفت: بعد از انجام این سونوگرافی ها مجددا به نزد خانم دکتر “س.م” که خانمم را عمل کرد رفتیم و گفتم اگر اشتباهی سهوا از جانب شما اتفاق افتاده ما نادیده می گیریم و از شما خواهش می کنم جان همسرم را نجات دهید.

 

فیروزجایی افزود: ولی این خانم دکتر با قاطعیت گفت که از من کاری ساخته نیست و ایشان را به متخصص غدد ببرید چون یک تومور بدخیم دارد.

 

 

به گفته همسر این بیمار بابلی بعد از مدتی حال همسرم خیلی بد شد و او را به تهران بردیم و بعد از پرس و جو و مشقت فراوان یکی از پزشکان حاضر شد خانمم را پذیرش کند.

 

 

آقای فیروزجایی تصریح کرد: پزشکی که در تهران همسرم را معاینه کرد یک سونوگرافی سه بعدی گرفت و بعد از دیدن آن متوجه یک جسم مشکوک در شکم همسرم شد و بعد از عمل جراحی یک باند نیم متری از شکم همسرم خارج شد.

 

 

وی یادآور شد: در حال حاضر مراحل قانونی این تخلف پزشک به نام “س.م” در حال انجام است و من دیگر حاضر به بخشش وی نیستم.

 

 

همسر این بیمار بابلی گفت: این باند حدود دو ماه در شکم خانمم بود و به علت بد بودن حالش، من و فرزندانم ۲ ماه در برزخ بودیم و همچنان هم حالت روحی طبیعی نداریم.

 

 

فیروزجایی افزود: از مسئولان مربوطه عاجزانه خواهشمندم به داد مردم در بیمارستان ها برسند تا مانند ماجرای همسر من دیگر تکرار نشود.