روزنامه اطلاعات در شرح ماجرای خرید روزنامه اطلاعات می نویسد: کمپین خرید روزنامه اطلاعات در روز یکشنبه ۲۲ آذرماه، به راه افتاد و همگان در فضای مجازی یکدیگر را با خبر کردند.

 

شرق پرس: روزنامه اطلاعات در شماره امروز دوشنبه ۲۳ اذر ماه ۱۳۹۴ در خبری با عنوان “موج حمایت مردمی با خرید روزنامه اطلاعات” به کمپین خرید اطلاعات در روز یکشنبه پرداخت.

 

در بخش هایی از این خبر روزنامه اطلاعات با نام بردن از اسم رئیس جمهور دولت اصلاحات، آمده است که به دنبال چاپ تصویر و خبری از رئیس جمهور دولت اصلاحات در روزنامه اطلاعات یکشنبه، ۱۵ آذرماه، موج آرامی از خبرهای موافقت، حمایت یا مخالفت از چاپ این خبر میان خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها و صفحات مجازی به راه افتاد.

 

به تدریج همه با خبر شدند و در ظرف کمتر از ۴۸ ساعت حرکتی مردمی و خودجوش در ایام تعطیل پایان ماه صفر مبنی بر حمایت از روزنامه اطلاعات آغاز شد.

 

کمپین خرید روزنامه اطلاعات در روز یکشنبه ۲۲ آذرماه، به راه افتاد و همگان در فضای مجازی یکدیگر را با خبر کردند.

 

این روزنامه در ادامه می نویسد؛ سرانجام در روز یکشنبه، حماسه‌ای مردمی، آرام و مؤقر در سطح ایران و شهرهای مختلف رخ داد. مردم بار دیگر همدلی و همراهی خود را با مسئولان پاک دست و پاک دامن و با اخلاق نظام نشان دادند.

 

اطلاعات نوشت: صبح یکشنبه، مقابل کیوسک‌های مطبوعاتی مردمی را دیدیم که برای خرید روزنامه اطلاعات صف کشیده بودند و به رغم افزایش تیراژ، روزنامه در کوتاه زمانی تمام شد. همزمان از اغلب شهرستان‌ها خبر رسید هموطنان شهرستانی نیز در ساعات اولیه صبح، تمامی شمارگان روزنامه را خریدند.