سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در این میان فیلم محمد(ص) به کارگردانی مجید مجیدی در گروه سینمایی آزادی و همزمان با تولد امام رضا (ع) در شهریور ماه روی پرده می رود.

mohammad-film

 

 

 

شرق پرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارد سه فیلم تازه خبر داد و گفت: تکلیف ادامه اکران رستاخیز مشخص نیست و فعلاً فیلم مردن به وقت شهریور به جای این فیلم اکران خواهد شد.

 

 

غلامرضا فرجی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در جلسه امروز قرارداد ۳ فیلم سینمایی منعقد شد. در این میان فیلم محمد(ص) به کارگردانی مجید مجیدی در گروه سینمایی آزادی و همزمان با تولد امام رضا (ع) در شهریور ماه روی پرده می رود.

 

وی همچنین از جایگزینی فیلم سینمایی مردن به وقت شهریور به کارگردانی هاتف علیمردانی از چهارشنبه این هفته هفتم مرداد ماه در گروه سینمایی آزادی خبر داد.

 

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد فیلم سینمایی دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان نیز منعقد شد و این فیلم از چهارشنبه این هفته هفتم مرداد ماه در گروه سینمایی کوروش به جای فیلم نهنگ عنبر اکران می شود.

 

فرجی درباره سرنوشت فیلم رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش توضیح داد: شورای صنفی نمایش برای ادامه اکران این فیلم در انتظار پاسخ سازمان سینمایی است.

 

فیلم رستاخیز ۲۴تیرماه در نخستین روز اکران خود به دلیل اعتراض برخی علما به تعویق افتاد.

 

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در نشست خبری از اکران فیلم رستاخیز در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این فیلم در صورت افکت نور بر روی تصویر شخصیت مورد نظر مراجع و اعمال تغییراتی توسط کارگردان اکران می شود.