دولت برزیل در واکنش به افزایش جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه سفیر خود را از اسرائیل فراخواند. شرق پرس: برزیل در واکنش به افزایش جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه از سفیر خود در سرزمین اشغالی خواست که به کشور بازگردد. فارس به نقل از شبکه ۱۰ اسرائیل نوشت: اکوادور هفته گذشته […]

دولت برزیل در واکنش به افزایش جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه سفیر خود را از اسرائیل فراخواند.

شرق پرس: برزیل در واکنش به افزایش جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه از سفیر خود در سرزمین اشغالی خواست که به کشور بازگردد.

فارس به نقل از شبکه ۱۰ اسرائیل نوشت: اکوادور هفته گذشته چنین کاری کرد و سفیر خود را از سرزمین اشغالی خارج کرد و برخی دیگر از کشورهای آمریکای لاتین نیز از احتمال قطع روابط با رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند.

گزارشها حاکی از آن است که دولت برزیل روز گذشته اعلام کرد که در اعتراض به حملات نظامی اسرائیل در مدت ۲ هفته و کشتن حدود ۷۰۰ زن و کودک بی‌گناه فلسطینی از «انریکه ساردین ها پینتو» سفیر خود در «تل آویو» خواست جهت ارائه توضیحات و بررسی پیرامون این فاجعه انسانی به برزیل برگردد.

رژیم صهیونیستی در حملات ۱۷ روزه اخیر خود به غزه نزدیک به ۷۰۰ فلسطینی را به شهادت رسانده است و کشورهایی چون آمریکا که داعیه حمایت از حقوق بشر را دارند سکوت اختیار کردند و حق را به رژیم صهیونیستی می‌دهند که از خود دفاع کند.