سخنگوی ائتلاف سعودی که از بیش از 3 هفته پیش حملاتی را علیه یمن آغاز کرده است، دیروز از کشته شدن یک سرباز دیگر عربستانی در جریان تبادل آتش با نیروهای «الحوثی‌ها» در یمن در مرزهای مشترک دو کشور، خبر داد.

شمار کشته های عربستان در جنگ یمن به 7 رسید

 

 

شرق پرس: یک سرباز دیگر سعودی در جریان تبادل آتش در خط مرزی عربستان و یمن، کشته شد و بدین ترتیب شمار نظامیان سعودی کشته شد از زمان حملات ائتلاف به یمن، به ۷ نفر افزایش یافت.
 
 
 
تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه گزارش داد سخنگوی ائتلاف سعودی که از بیش از ۳ هفته پیش حملاتی را علیه یمن آغاز کرده است، دیروز از کشته شدن یک سرباز دیگر عربستانی در جریان تبادل آتش با نیروهای «الحوثی‌ها» در یمن در مرزهای مشترک دو کشور، خبر داد.
 
 
 
ژنرال «احمد عسیری» در کنفرانسی خبری در ریاض تصریح کرد یک سرباز، جمعه در استان «نجران» جنوب عربستان «در درگیری‌هایی که تا اواخر آن شب به طول کشید»، کشته شد.
 
 
 
ژنرال عسیری که معاون وزیر دفاع عربستان سعودی نیز است، نیروهای الحوثی‌ها و ارتش یمن را به آماده شدن «برای تحرکاتی در نزدیکی مرزهای عربستان» متهم کرد. وی ماهیت این تحرکات را مشخص نکرد.
 
 
 
وی افزود: «ما اجازه نمی‌دهیم این شبه‌نظامیان ما را تهدید کنند. بنابراین به آنها در صعده حمله می‌کنیم.» استان صعده پایگاه «زیدی‌ها» در شمال یمن محسوب می‌شود.
 
 
 
عربستان سعودی برای جلوگیری از حملات احتمالی نیروهای الحوثی‌ها و متحدان آن، نقاط مرزی خود را با استقرار تانک و ایجاد پست‌های دیده‌بانی روی نقاط مرتفع، تقویت کرده است.