پدر و مادرها از پرداخت ماهانه دو میلیون و 500 هزار تومان شهریه مهدکودک خبر می‌دهند؛ پرداختی که البته با رضایت کامل صورت می‌گیرد و در سال به صرف هزینه‌ای 30 میلیون تومانی می‌رسد.

 

 

شرق پرس: فضای مشجر ۲۵۰۰ متری، استخرآبگرم سرپوشیده، سالن ورزشی چندمنظوره مجهز به دیواره سنگ‌نوردی، اتاق تکواندو، ژیمناستیک، اسکیت و شطرنج، آموزش زبان انگلیسی و فرانسه و آموزش مهارت‌های مختلف و … ؛ این امکانات اگر در فهرست امکانات یک مجتمع رفاهی قرار بگیرد، شاید عجیب نباشد اما اگر به شما بگوییم که همه آنها برای بچه‌هایی زیر هفت سال در نظر گرفته شده‌ است.

 

بچه‌هایی که پدر و مادرهایشان ترجیح می‌دهند آنها را در مهدهای ویژه و چندستاره ثبت‌نام کنند؛ مهدهایی با امکانات غیرمتعارف و البته شهریه‌های نجومی، عجیب و فراتر از نرخ تعیین‌شده از سوی سازمان بهزیستی کشور و خانواده‌هایی که حاضرند برای یک ماه حضور فرزندشان در این مهدهای کودک، مبالغی بین دو تا سه میلیون تومان و حتی بیشتر هم بپردازند.

 

وقتی پای صحبت دو سه نفر از پدر و مادرهایی که بچه‌هایشان را در این مهد ثبت نام کرده‌اند، می‌نشینیم از پرداخت ماهانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شهریه خبر می‌دهند؛ پرداختی که البته با رضایت کامل صورت می‌گیرد و در سال به صرف هزینه‌ای ۳۰ میلیون تومانی می‌رسد.