عملیات تعریض ۵ کیلومتر از محور نکا ـ نیروگاه آغاز شد علی صادقی از شروع عملیات اجرایی تعریض و چهارخطه کردن پنج کیلومتر از محور ارتباطی نکا به نیروگاه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش شرق پرس, به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، صادقی اظهار […]

عملیات تعریض ۵ کیلومتر از محور نکا ـ نیروگاه آغاز شد

علی صادقی از شروع عملیات اجرایی تعریض و چهارخطه کردن پنج کیلومتر از محور ارتباطی نکا به نیروگاه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

sadeghi
به گزارش شرق پرس, به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، صادقی اظهار داشت: محورهای ارتباطی مازندران به لحاظ شرایط ویژه گردشگری، ‌قرارگیری در مسیر کریدور شرق به غرب و حجم بالای تردد جزو محورهای مهم و حیاتی در سطح کشور بوده که ارتقا و افزایش ضریب ایمنی این محورها باید به عنوان عاملی مهم در دستور کار قرار گیرد.

وی به نقش راه به عنوان فاکتور اثرگذار برای توسعه همه جانبه استان اشاره و تصریح کرد: وجود نیروگاه شهید سلیمی، منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد و چندین شرکت نفتی و همچنین جابه جایی و ترانزیت کالا در سطح ملی و استانی می‌طلبد راه‌های منتهی به این مراکز حساس از لحاظ ایمنی و تردد به شرایطی مناسبی برسد.

صادقی اذعان داشت: در راستای این مهم عملیات قطعه دوم تعریض محور نکا ـ نیروگاه به طول پنج کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به اجرا درآمد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکا درباره دیگر اقدامات انجام شده در سطح این محور یادآور شد: عملیات اجرایی قطعه اول پروژه نیز به طول ۶ کیلومتر به اتمام رسیده است.

صادقی اظهار داشت:‌ با در نظر گرفتن شرایط مناسب برای انجام عملیات پیش‌بینی می‌شود تعریض قطعه دوم تا پایان شش ماهه دوم امسال به اتمام برسد.

وی گفت: طول محور نکا ـ نیروگاه ۲۸ کیلومتر است.