در همین حال منابع آگاه از جزئیات مذاکرات هسته‌ای در مصاحبه با رای الیوم گفتند که طرفین مذاکرات هسته ای در وین عملا به توافقی محتاطانه دست یافتند.

 

 

 

شرق پرس: روزنامه الکترونیکی “رای الیوم”گزارش داد : خبرها از دستیابی ایران و گروه ۱+۵ به توافق اولیه در خصوص برخی مسائل همچون غنی‌سازی اورانیوم حکایت دارد.

 

 

 
این روزنامه افزود: همچنین طرفین مذاکره‌کننده بر سر ادامه مذاکرات در کنار بررسی جزئیات فنی در سطح کارشناسان به توافق دست یافتند.
 
 
 
در همین حال منابع آگاه از جزئیات مذاکرات هسته‌ای در مصاحبه با رای الیوم گفتند که طرفین مذاکره‌کننده عملا به توافقی محتاطانه دست یافتند.
 
 
 

خبرنگار شبکه بی‌بی‌سی روز یکشنبه به نقل از «منابع ایرانی» مدعی شده است که فردا همزمان با ضرب‌الاجل توافق هسته‌ای، طرفین حصول «موافقتنامه سیاسی» را اعلام می‌کنند.

 

 

در همین حال خبرنگار المیادین لبنان نیز از محل مذاکرات در وین به نقل از یک مقام ایرانی که به نامش اشاره ای نکرده گزارش داد که در وین همه از توافق سیاسی سخن می گویند اما ترجیحا این انتخاب ایران نیست. این مقام ایرانی البته گفته که در لحظات پایانی همه چیز احتمال دارد. به نقل از المیادین کسی در وین از تمدید مذاکرات سخن نمی گوید.

 

 

به گزارش فارس, دور تازه مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه موسوم به ۱+۵ هفته گذشته در حالی آغاز شد که طرفین برای رسیدن به توافق جامع تنها تا روز سوم آذر زمان دارند.