سردار اشتری گفت: پلیس ایران این آمادگی را دارد که برقراری امنیت زائرین بیت الحرام را برعهده بگیرد و اگر سعودی ها توانایی برقراری امنیت را ندارد بهتر است که آن را واگذار کند.

فرمانده نیروی انتظامی: آماده ایم امنیت برگزاری مراسم حج را بعهده گیریم

 

شرق پرس: سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در سومین روز از هفته ناجا در مراسم افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی، گفت: پلیس ایران آمادگی برقراری امنیت زائرین بیت الحرام را دارد. اگر سعودی ها این توانایی را ندارد بهتر است که آن را واگذار کند.
 
 
 
 
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در سومین روز از هفته ناجا در مراسم افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی، اظهار داشت: عرض تسلیت داریم به خاطر ارتحال مظلومانه حجاج بیت الحرام که بخاطر بی کفایتی و سوء مدیریت حکام سعودی موجب شد حرم امن الهی برای آنان ناامن شود و جان خود را از دست بدهند.
 
 
 
دفاع پرس نوشت: فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: پلیس ایران این آمادگی را دارد که برقراری امنیت زائرین بیت الحرام را برعهده بگیرد و اگر سعودی ها توانایی برقراری امنیت را ندارد بهتر است که آن را واگذار کند.
 
 
 
سردار اشتری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان داشت: هشدار فرمانده کل قوا مرهمی بود بر نگرانی مردم و نشان از اقتدار و صلابت کشور ایران را داشت.
 
 
 
وی افزود: فرمایشات ایشان دلگرم کننده همه مردم و مسلمانان و ناامید کننده دشمنان بشریت بود.
 
 
 
فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی ایران که به گفته مقام معظم رهبری یکی از برجسته ترین و مهم ترین نیازهای ملی را تامین می کند باید یک نیروی صحیح العمل، درستکار و قاطع باشد.
 
 
 
سردار اشتری با بیان این مطلب که پیشرفت های کاری، اتکا به افتخارات علمی و به روز در دنیا باید باشد، گفت: در سال دولت و ملت نمایشگاه ایپاس مصداق عرصه تعامل حاکمیت با بخش خصوصی در حوزه امنیتی و انتظامی است که مورد استقبال جدی فعالان این حوزه قرار گرفته است.
 
 
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: امروز پلیس ایران، پلیسی مقتدر، دانش بنیان، حرفه ای و توانمند است و بسیار اهل تعامل با تمام کشورهای روز و خواهان ارتباط است.
 
 
 
وی ادامه داد: انشالله این اقتدار را که مبتنی بر حضور اجتماعی ناجا و مشارکت مردم و به نوعی اقتدار نرم است روز به روز افزایش یابد.
 
 
 
فرمانده ناجا با بیان این مطلب که امروز پلیس، جامعه محور و پلیسی است که پیشگیری را تقدم در اقدامات انتظامی خود می‌داند افزود: پیشگیری اجتماعی بر اقدامات انتظامی باعث شده که پلیس با همین ظرفیت پیشرفت های خوبی را داشته باشد.
 
 
 
وی افزود: کشور ما بعد از پیروزی انقلاب تا کنون در تحریم بوده به ویژه در سال های اخیر فشارها چند برابر شده است. هر چه که امروز می بینیم حاصل خودکفایی و شکوفایی استعدادهای مردم، جوانان و دانشمندان است.
 
 
 
سردار اشتری مهم ترین وظیفه پلیس را امنیت و آرامش و آسایش برای مردم دانست و گفت: احساس امنیت برای مردم کشورمان که مردمی متدین و شریف هستند مهم ترین وظیفه ماست. امیدواریم در این هفته بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری را به مردم ارائه دهیم و قدردان مشارکت آنان باشیم.
 
 
 
فرمانده نیروی انتظامی افزود: پلیس ایران نه از این سوال و ماه بلکه از سال های گذشته و دهه های قبل به دلیل وجود فرماندهان و مدیرانی شایسته این گام را برداشته است که در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد.
 
 
 
سردار اشتری در پایان سخنان خود گفت: انشالله بتوانیم با استفاده از ظرفیت های داخلی و خارجی و تعامل با پلیس های کشورهای دیگر تعامل خوبی را داشته باشیم. به جز کشورهای متخاصم که خط قرمز کشورمان هستند.
 
 
 
به گزارش دفاع پرس، بیش از ۳۰۰ شرکت و موسسه و دستگاه های مختلف در این نمایشگاه حضور دارند. بیش از سی کشور خارجی در این نمایشگاه شرکت کرده اند.