با این تصمیم اتحادیه اروپا، ایران اجازه دارد به صادرات نفت خام خود ادامه دهد. این تصمیم پس از آن اتخاذ شده است که ایران و گروه ۱+۵ تصمیم گرفتند مذاکرات هسته ای را به مدت چهار ماه دیگر یعنی بیست و چهارم ماه نوامبر تمدید کنند. شرق پرس: اتحادیه اروپا روز دوشنبه با صدور […]

با این تصمیم اتحادیه اروپا، ایران اجازه دارد به صادرات نفت خام خود ادامه دهد. این تصمیم پس از آن اتخاذ شده است که ایران و گروه ۱+۵ تصمیم گرفتند مذاکرات هسته ای را به مدت چهار ماه دیگر یعنی بیست و چهارم ماه نوامبر تمدید کنند.

شرق پرس: اتحادیه اروپا روز دوشنبه با صدور بیانیه ای تصمیم گرفته است تا بیست و چهارم نوامبر ( سوم آذرماه امسال) یک سری از تحریم های اقتصادی علیه ایران را به حالت تعلیق در آورد.

 ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه از بروکسل در خبری فوری نوشت: با این تصمیم اتحادیه اروپا، ایران اجازه دارد به صادرات نفت خام خود ادامه دهد. این تصمیم پس از آن اتخاذ شده است که ایران و گروه ۱+۵ تصمیم گرفتند مذاکرات هسته ای را به مدت چهار ماه دیگر یعنی بیست و چهارم ماه نوامبر تمدید کنند.

ایران و غرب تلاش می کنند در این مدت چهار ماهه به توافق نهایی و جامع در خصوص برنامه های هسته ای تهران دست یابند. این تصمیم اتحادیه اروپا قرار است روز سه شنبه در نشست بیست و هشت وزیر امورخارجه ی این اتحادیه در بروکسل به بحث گذاشته شود.