قلعه نوعی, سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیم کنونی‌اش او را یاد سال ۸۳ می‌اندازد.   شرق پرس: امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه‌آهن اظهار کرد: امیدوارم مشکلات باشگاه راه‌آهن هرچه سریع‌تر حل شود. باشگاه راه‌آهن یکی از باشگاه‌های ریشه‌دار کشور است که می‌تواند در جنوب تهران استعدادیابی عجیبی انجام […]

قلعه نوعی, سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیم کنونی‌اش او را یاد سال ۸۳ می‌اندازد.
 

شرق پرس: امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه‌آهن اظهار کرد: امیدوارم مشکلات باشگاه راه‌آهن هرچه سریع‌تر حل شود. باشگاه راه‌آهن یکی از باشگاه‌های ریشه‌دار کشور است که می‌تواند در جنوب تهران استعدادیابی عجیبی انجام دهد.
 
وی درباره بازی فردا افزود: چون شروع فصل است و ما تغییرات زیادی را همچون باشگاه راه‌آهن داشته‌ایم معتقدم بازی سختی را در پیش رو داریم. مربی راه‌آهن باهوش است و از دوستان صمیمی من هم محسوب می‌شود. استیلی در دوران بازی نیز بازیکن تاکتیکی و مثمر ثمری بود. ما از نظر بدنی در شرایط خوبی هستیم اما ملی‌پوشان ما هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌اند. در اردوی ترکیه سعی کردیم به آمادگی خوبی برسیم.
 
قلعه‌نویی تصریح کرد: برگزاری جام شهدا کمک زیادی به ما کرد و فکر می‌کنم محک خوبی در این بازی‌ها خوردیم. حتی در این بازی‌ها چند مشکل در تیم دیدم که برای رفع آن‌ها تلاش کردیم. امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب باشیم البته چون بازی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود امیدوارم وضعیت زمین نیز مساعد باشد.
 
سرمربی استقلال به مصدومان این تیم اشاره کرد و گفت: برای بازی فردا امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما مطمئناً با ترکیب کامل به میدان می‌رویم. ملی‌پوشانمان هنوز بازیکنان ۹۰ دقیقه‌ای نیستند اما می‌توانیم به مرور از آن‌ها استفاده کنیم.
 
وی در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به اینکه تغییرات زیادی در کادر فنی و بازیکنان استقلال به‌وجود آمده است آیا شما به این تیم امیدوار هستید تا در انتهای فصل موفق عمل کند، گفت: این تیم من را یاد استقلال سال ۱۳۸۳ می‌اندازد. ما یک تیم جوان و باانگیزه و خوبی داریم و مطمئناً هواداران آن استقلال سال ۸۴-۸۳ را خواهند دید.
 
قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا مصاحبه جواد نکونام که علیه شما انجام شده است تأثیری در نتیجه‌گیری شما خواهد داشت، گفت: دوست داشتم شما سؤال ورزشی می‌پرسیدید اما برای روشن‌شدن اذهان عمومی می‌خواهم چند نکته را بیان کنم. اول اینکه صحبت‌های این آقا پشیزی برای من ارزش ندارد اما باید بگویم این آقا در فاصله‌ی یک سال و نیمی که در استقلال حضور داشت به اندازه‌ی ۱۵ سال مصاحبه کرد. می‌توانید آرشیو مصاحبه‌های ایشان را بروید ببینید. در زمانی که در استقلال حضور داشت مصاحبه می‌کرد و می‌گفت من به خاطر قلعه‌نویی به استقلال آمده‌ام و قلعه‌نویی مرد است اما حالا که از استقلال رفته است این صحبت‌ها را می‌کند.
 
وی ادامه داد: اگر من ایراد دارم چرا زمانی که در استقلال حضور داشتید این صحبت‌ها را مطرح نکردید؟ این آقا چند بار مصاحبه کرده و صحبت‌هایی را درباره اینکه من استقلالی هستم مطرح کرده اما باید بگویم بعد از اینکه از استقلال رفت نشان داد استقلالی نیست. من افتخار می‌کنم که در زمان سرمربی‌گری خودم سه بازیکن بزرگ استقلال از جمله محمود فکری، علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی از این تیم خداحافظی کرده‌اند.
 
به گزارش ایسنا, قلعه‌نویی تصریح کرد: این آقا به جام جهانی رفته بود تا فوتبال را بازی کند اما گویا به دنبال مصاحبه‌های من بوده. او گفته چرا درباره حضور ایران در جام جهانی من اظهار نظر کردم.