شهیندخت مولاوردی در حاشیه همایش جهان عاری از خشنونت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از طریق دستگاه‌هایی که وظیفه تامین اشتغال خانوار را دارند در حال پیگیری هستیم تا ‌توانمندسازی خانوارها را در دستور کار قرار دهیم.

 

معاون امور بانوان رئیس جمهور گفت: امیدواریم که لایحه صیانت از حقوق زنان به‌زودی در مجلس به تصویب برسد.

 

شرق پرس: شهیندخت مولاوردی در حاشیه همایش جهان عاری از خشنونت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از طریق دستگاه‌هایی که وظیفه تامین اشتغال خانوار را دارند در حال پیگیری هستیم تا ‌توانمندسازی خانوارها را در دستور کار قرار دهیم.

 

مولاوردی تاکید کرد: اکنون تفاهم نامه‌ای با وزارت کار منعقد کرده‌ایم تا بتوانیم سرپرستان خانوار را دارای شغل کنیم. یکی از آ‌ن‌ها طرح پایلوت «شهر ری» است و با توجه به اینکه این پایلوت اکنون در مراحل پایانی قرار دارد، به‌دنبال این هستیم که پس از موفقیت این طرح این برنامه را در کشور پیاده‌سازی کنیم.

 

وی افزود: در بحث بیمه زنان سرپرست خانوار نیز به دنبال اجرای سراسری آن هستیم و با توجه به اینکه اکنون لایحه بیمه زنان خانوار در دولت در حال تائید است، امیدواریم پس از تائید، به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

 

 به گزارش تسنیم, ‌معاون امور بانوان رئیس جمهور درباره طرح صیانت از زنان تاکید کرد: اکنون این طرح در دولت تایید شده و امیدواریم که لایحه صیانت از حقوق زنان به‌زودی در مجلس به تصویب برسد.