علی ضیا مجری جوان پس از پایان بازی با دیگر افرادی که در کافه بودند برای خوشحالی از جا برمی‌خیزند و همزمان شعاری با مضمون توهین به مربی استقلال را سر می‌دهند. کلیپی از این لحظات و شعار دادن این مجری تلویزیونی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که باعث هجوم استقلالی‌ها به صفحه‌‌ی او در اینستاگرام شد.

 

 

 

شرق پرس: ساعاتی پس از اتمام دربی ۸۱ کلیپی از علی ضیاء در فضای اینترنت منتشر شد که او را در حال خوشحالی پس از اتمام بازی نشان می‌داد.
 
 
 
ضیاء که یک پرسپولیس دوآتیشه است و همواره در گفت‌و‌گو با مهمانان استقلالی خود با آن‌ها کل‌کل می‌کند، روز جمعه در کافه‌ای که زیر نظر خودش اداره می‌شود با جمعی از هنرمندان مشغول تماشای دربی بوده است که تیم محبوبش در دقیقه ۹۵ موفق می‌شود گلی را به ثمر برساند که منجر به مساوی شدن نتیجه‌ی بازی شد. این مجری جوان در این لحظات و بعد از زده شدن سوت پایان هیجان‌زده با دیگر افرادی که در کافه بودند برای خوشحالی از جا برمی‌خیزند و همزمان شعاری با مضمون توهین به مربی استقلال را سر می‌دهند. کلیپی از این لحظات و شعار دادن این مجری تلویزیونی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که باعث هجوم استقلالی‌ها به صفحه‌‌ی او در اینستاگرام شد.
 
 
 
ali-zia-mojriii
 
 
 
صبح امروز ضیاء با انتشار متنی در اینستاگرام از مردم عذرخواهی کرد و اعلام کرد که شخصا با پرویز مظلومی نیز صحبت خواهدکرد. 
 
 
 
او نوشته: «تا حالا توی هیچ موضوعی و به هیچ کسی و هیچ وقت من بی ادبی نکردم، اتفاقی که توی بازی افتاد، از هیجان زیاد بود و البته که کار اشتباهی هم بود، با اقای مظلومی حرف میزنم و امروز میبینمشون و تمام تلاشم رومیکنم از دلشون در بیارم، و از همه ی طرفدار های تیم استقلال هم خیلی معذرت میخوام که ناراحتشون کردم، و بهشون میگم واقعن تا چند روز پیش اصلن همچین شعاری رو نشنیده بودم وبلدم نبودم و من هم شروع نکردم و از بد دلی هم نگفتمفقط میخوام منو ببخشید، چون برام خیلی مهم هستید و محترم
 
ممنونم از مهربونی و بزرگواریتون.»
 
 
 
 
 
 
خبرانلاین