در این جلسه که در اول بهمن ماه برگزار شده است، یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به برخی اقدامات در دستگاه سیاست خارجی و همچنین پیاده روی ظریف با جان کری انتقاداتی را مطرح می کند. پس از این سخنان، «روحانی» به شدت برافروخته شده و اظهارات این فرد را «عوامانه» و «از روی کم اطلاعی» می خواند.

 

 

شرق پرس: شایعه ترک جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رئیس جمهور، به وسیله اداره کل ارتباطات و رسانه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تکذیب شد.

 

باشگاه خبرنگاران نوشت: اداره کل ارتباطات و رسانه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ضمن تکذیب شایعه ترک جلسه هفته گذشته این شورا توسط رئیس جمهور، تأکید کرد که این جلسه همچون جلسات گذشته روال عادی خود را طی کرده و اعضا پیرامون دستور جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

لازم به ذکر است برخی از رسانه ها گزارش داده بودند: جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به دلیل واکنش و اوقات تلخی رییس جمهور با یکی از اعضاء شورا ، نیمه کاره تعطیل شده است.

 

در این جلسه که در اول بهمن ماه برگزار شده است، یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به برخی اقدامات در دستگاه سیاست خارجی و همچنین پیاده روی ظریف با جان کری انتقاداتی را مطرح می کند.

 

پس از این سخنان، «روحانی» به شدت برافروخته شده و اظهارات این فرد را «عوامانه» و «از روی کم اطلاعی» می خواند.

 

واکنش رییس جمهور اما باعث تشدید این «برخورد لفظی» می شود و نهایتاً روحانی به حالت قهر جلسه را ترک می کند.