یکی از جدی‌ترین اعتراض‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاریکاتور روزنامه آرمان، اختصاص پر کرکس به‌عنوان بال پرواز برای این غواصان است. برخی کاربران این اقدام را کنایه به روایت‌های متواتر درباره آسمانی بودن شهدا دانستند. همچنین برخی دیگر از کاربران از انتشار تصویر برهنه و توهین آمیز از شهید ابراز نگرانی کردند.

 

 

شرق پرس: در این طرح که بلافاصله بعد از چاپ روزنامه در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و مورد اعتراض قرار گرفت، شهدای غواص به تصویر کشیده شده به‌صورت برهنه رو به آسمان در حال پرواز هستند؛ دستان بسته این شهدای غواص برهنه (با پوزش از مخاطبان) روی عورتشان قرار دارد و بال‌های آنها یادآور پر پرنده “کرکس” است!

 

 

یکی از جدی‌ترین اعتراض‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی به این کاریکاتور، اختصاص پر کرکس به‌عنوان بال پرواز برای این غواصان است. برخی کاربران این اقدام را کنایه به روایت‌های متواتر درباره آسمانی بودن شهدا دانستند. همچنین برخی دیگر از کاربران از انتشار تصویر برهنه و توهین آمیز از شهید ابراز نگرانی کردند.

 

نقطه طلائی(مرکز توجه و نقطه ای که در نگاه اول نظر مخاطب را به خود جلب می کند) در این طرح دستان بسته این غواص هاست که در خلال این برهنگی ظاهری روی عورت قرار گرفته و اندام تحتانی را پوشانده است.

 

 

karikator-ghavas-shahid5

 

 

 

 

الف