این سایت می نویسد پس از بازگشت جمعیت خشمگین هواداران تراکتور به خیابان های تبریز، در اقدامی تحریک آمیز و خودجوش پوسترهای سفر «دولت تدبیر و امید» در میان مردم پخش شده است!

میان ماجرای ورزشگاه تبریز و سفر روحانی رابطه ای وجود داشت ؟

 

 

شرق پرس: یک سایت خبری ادعایی عجیب درباره ماجرای حوادث روز گذشته تبریز مطرح کرد و نوشت: خبر «اعلام دروغ تساوی سپاهان و سایپا در ورزشگاه تبریز» درحالی منتشر شد که چندین روز تا سفر روحانی به تبریز باقی نمانده است.
 
 
 
همین مسئله در مورد انتشار این دروغ عجیب، تئوری «از پیش طراحی شدن آن را» در ذهن جاری می کند.
 
 
 
با این حال، به نظر می رسد که برخی از «مخالفان و دلواپسان همه جانبه ی دولت» در آستانه ی حضور رئیس جمهور در تبریز (که روحانی موفق به کسب تعداد رای قابل ملاحظه ای در آن شهر در انتخابات ریاست جمهوری شده بود) قصد اخلال در این سفر را داشته اند.
 
 
شنیده های «انتخاب» حکایت از آن دارد که پس از بازگشت جمعیت خشمگین هواداران تراکتور به خیابان های تبریز، در اقدامی تحریک آمیز و خودجوش پوسترهای سفر «دولت تدبیر و امید» در میان مردم پخش شده است!
 
 
هوادران تراکتور که از بازی با احساسات شان بسیار دل آزرده بودند و تصور می کردند فدراسیون فوتبال کلاه گشادی بر سرشان گذاشته، در مواجهه با چنین صحنه ای، اقدام به پاره کردن این پوسترها کردند./تابناک