در این نامه که به امضای تمام اعضا رسیده است، هیات رییسه فدراسیون این خواسته را جزو وظایف خود دانسته و خواستار انتخاب افراد واجد شرایط برای سمت‌های دبیرکلی و نایب رییسی شده است.

 

 

شرق پرس: در نامه‌ای که اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌اند خواستار عزل آیت‌اللهی و محمد نبی از سمت‌های نایب رییسی و دبیرکلی فدراسیون فوتبال شده‌اند.

 

 

در این نامه که به امضای تمام اعضا رسیده است، هیات رییسه فدراسیون این خواسته را جزو وظایف خود دانسته و خواستار انتخاب افراد واجد شرایط برای سمت‌های دبیرکلی و نایب رییسی شده است.

 

 

در متن این نامه که در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار گرفته آمده است:

 

 

برادر گرامی جناب آقای کفاشیان

 

 

ریاست محترم فدراسیون فوتبال

 

 

 

با سلام و احترام با عنایت به اختیارات قانونی هیات رییسه مندرج در اساسنامه فدراسیون تصمیمات ذیل اتخاذ گردیده است، لذا استدعا می‌شود با استناد به بند ۵ از ماده ۳۶ اساسنامه مذکور مقرر فرمایید در مهلت قانونی (حداکثر ظرف ۴۸ ساعت) این تصمیمات اجرایی گردد.

 

 

۱- ضمن تشکر از جناب آقای نبی به عنوان دبیرکل در طول تصدی این مسئولیت بر اساس بند ۶ در ماده ۳۵ (اختیارات قانونی هیات رییسه) نسبت به عزل مشار الیه اقدام و فرد واجد شرایط این سمت در مهلت قانونی جهت بررسی و اخذ مصوبه هیات رییسه معرفی گردد.

 

 

۲- با توجه به مسئولیت‌ها و مشغله‌های متعدد نایب رییس محترم اول فدراسیون با استناد بند ۲ در ماده ۳۵ (اختیارات هیات رییسه) نسبت به عزل آقای آیت‌اللهی از مسئولیت سرپرست کمیته فنی و توسعه در مهلت قانونی قید شده در اساسنامه اقدام و فرد واحد شرایط این مسئولیت جهت بررسی و اخذ مصوبه هیات رییسه معرفی گردد.

 

 

کلیه اعضا از حسن مدیریت و درایت حضرتعالی خصوصا اجرای مصوبات قانونی اساسنامه فدراسیون که همواره مورد اهتمام و احترام جنابعالی می‌باشد تشکر و قدردانی می‌نمایند.

 

 

تاج نایب رییس دوم فدراسیون – دکتر شجاعی نایب رییس سوم فدراسیون – بهروان عضو هیات رییسه – بهاروند عضو هیات رییسه – فنبرزاده عضو هیات رییسه فدراسیون – اصفهانیان عضو هیات رییسه فدراسیون – عزیزی خادم عضو هیات رییسه فدراسیون

ایسنا