بنیامین نتانیاهو گفت: تسلیم شدن کشورهای غربی در برابر ایران در حالی است که تهران از پذیرش درخواست ها برای افزایش بازرسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی وابسته به سازمان ملل متحد از تاسیسات هسته ای ایران، خودداری کرده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی: قدرتهای جهان در برابر ایران تسلیم شدند

 

 

 

شرق پرس: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت که قدرت های جهانی برای امکان پذیر ساختن دستیابی به توافق هسته ای تا مهلت ۳۰ ژوئن (۹ تیر)، روند امتیازدهی به ایران را تشدید کرده اند.

 

 

 ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز نوشت: نتانیاهو گفت: تسلیم شدن کشورهای غربی در برابر ایران در حالی است که تهران از پذیرش درخواست ها برای افزایش بازرسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی وابسته به سازمان ملل متحد از تاسیسات هسته ای ایران، خودداری کرده است.

 

نتانیاهو مدعی شد: توافقی که درباره آن مذاکره می شود در عین حال کاهش تحریم های ایران که به این کشور برای کمک رسانی به متحدان خود در منطقه کمک می کند، تهران را از ساخت بمب بازنخواهد داشت.

 

وی در سخنانی در نشست روز یکشنبه هیات دولت این رژیم که از رسانه های آن پخش شد، افزود: متاسفانه گزارش های دریافتی از قدرت های جهانی، حاکی از افزایش امتیازدهی آنان در برابر سرسختی ایران است.

 

وی جزییات بیشتری در باره این مذاکرات را اعلان نکرد.

 

بر اساس این گزارش، حسن روحانی رییس جمهوری ایران روز شنبه گفت: این کشور به منظور حفظ اسرار دولتی با افزایش بازرسی ها حتی به بهای گذشتن از مهلت ۳۰ ژوئن نیز مخالف است.

 

پنجمین روز مذاکرات هسته ای برای تکمیل متن توافق جامع با شرکت سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هلگا اشمید معاون هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا، امروز (یکشنبه) در وین پایتخت اتریش پایان یافت.