رئیس مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امور خارجه گفت: در آن دیدار حضرت آقا، خانم مرضیه افخم را با اسم خطاب و با گرمی با ایشان احوالپرسی کردند

 نظر مقام معظم رهبری در مورد مرضیه افخم سخنگوی وزارت خارجه

 

شرق پرس: در حاشیه مراسم رونمایی از خاطرات سید محمد صدر، هادی سلیمان پور، رئیس مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امور خارجه در سخنانی اظهار داشت: سال گذشته و در جریان برگزاری سمینار ملی سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشور دیداری میان سفرا و مقام معظم رهبری برگزار شد.
 
 
 
 
وی درباره آن دیدار گفت: بر اساس یک رسم، قبل از حضور رهبر معظم انقلاب در میان سفرا، شورای مدیران وزارت امور خارجه در حیاط پشت حسینیه امام خمینی(ره) به پیشواز رهبر معظم انقلاب رفتند که در آن دیدار دو اتفاق جالب افتاد.
 
 
 
نخست اینکه حضرت آقا، خانم مرضیه افخم را با اسم خطاب و با گرمی با ایشان احوالپرسی کردند و ابراز داشتند از اینکه بانویی با حجاب کامل در محافل خبری، دیپلماتیک وارد شده است، ابراز رضایت دارند.
 
 
در ادامه نیز با چهره ای باز به استقبال و احوالپرسی خاص با آقای صدر پرداختند و از آقای ظریف پرسیدند که آقای صدر به وزارت خارجه بازگشته است؟ که آقای ظریف پاسخ مثبت دادند و ایشان نیز با مهربانی فرمودند که بسیار اتفاق خوبی است./تابناک