رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت ساری و میاندرود از تشکیل ۱۱ فقره پرونده مربوط به قاچاق کالا در ماه تیر سال جاری در این دو شهرستان خبرداد.   به گزارش شرق پرس, اسماعیل هادی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا ارزش ریالی این پرونده ها را ۱۸ میلیون و ۲۷۰ هزار […]

رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت ساری و میاندرود از تشکیل ۱۱ فقره پرونده مربوط به قاچاق کالا در ماه تیر سال جاری در این دو شهرستان خبرداد.

 
به گزارش شرق پرس, اسماعیل هادی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا ارزش ریالی این پرونده ها را ۱۸ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال ذکرکرد و گفت: پرونده تخلف صاحبان این واحدها برای رسیدگی بیشتر و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی افزود: با برپایی گشت های مشترک با دستگاههای اجرای ذیربط از ۵۰ واحد صنفی شهرستان ساری، تعداد متعددی کالای قاچاق از جمله شامل مواد آرایشی و بهداشتی ، باطری ماشین و سیگار کشف شد.

وی نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی با هدف تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و جلوگیری از برخی تخلفات احتمالی را ازجمله رویکردهای اصلی ذکرکرد و اظهارداشت: با اخلالگران اقتصادی برابر قانون به شدت برخورد می شود.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ساری و میاندرود همچنین از بازرسی هشت هزا و ۲۰۰ واحد صنفی این دو شهرستان در چهار ماه نخست سال جاری خبرداد و گفت: ازاین تعداد یکهزار و ۶۶۳ واحد صنفی متخلف شناسایی شدند.

هادی نژاد افزود: پرونده واحدهای صنفی متخلف به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای رسیدگی بیشتر و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی عمده تخلفات صورت گرفته از سوی واحدهای صنفی را شامل گرانفروشی ، درج نکردن قیمت، تقلب در کسب و صادر نکردن فاکتور ذکرکرد.

وی از اقشار مختلف مردم خواست هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت ،معدن و تجارت مازندران اطلاع دهند تا در کمرتین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.