همایش فصلی مدیران آموزش و پرورش نواحی و شهرستان‌های استان مازندران روز چهارشنبه در اردوگاه شهدای دانش‎آموزی بادله شهرستان میاندورود برگزار شد.

 

همایش

همایش مدیران آموزش و پرورش مازندران در میاندورود برگزار شد.

 

به گزارش شرق پرس، همایش فصلی مدیران آموزش و پرورش نواحی و شهرستان‌های استان مازندران روز چهارشنبه در اردوگاه شهدای دانش‎آموزی بادله شهرستان میاندورود برگزار شد.

 

در این همایش یک روزه که با حضور مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش مازندران برگزار شد سه نفر از نمایندگان گروه‎های ۶گانه نواحی استانی به بیان کارکردهای خود و نیز ارائه دیدگاه‎ها و برنامه‎ها برای امور آموزش و پرورش در فصل زمستان پرداختند.

 

بیان انتقادات سازمانی نسبت به رویه‎های ناقص و نیز گزارش اقدامات تاثیرگذار و مثبت برای تاکید بیشتر و برنامه‎ریزی مناسب‎تر در آینده از جمله مطالب مطرح شده در این همایش یک روزه بود.

 

راهیابی ۶۰۰ معلم مازندران به سایت پژوهش استانداری مازندران و کسب مقام پژوهش‌گر برتر استان برای سه معلم از جمله مباحث و خبرهای این همایش بود.

 

به گزارش فارس ادارات آموزش و پرورش مازندران برای انجام بهتر امور پرورش و آموزشی همچنین جمع‎آوری بهتر نظرات مدیران در سطح استان به ۶ منطقه تقسیم شده است که در هر منطقه پنج مدیر شهرستانی به صورت ماهانه جلسات هم‌اندیشی و تبادل تجربیات را با حضور یکی از معاونان این اداره کل برگزار می‌کنند.