علی اکبر جوانفکر گفت: حکم منع تعقیب جهانگیری تاکنون به حیدری وکیل احمدی‌نژاد ابلاغ قانونی نشده است و او می‌تواند مراتب اعتراض خود را نسبت به حکم صادره به دستگاه قضایی منعکس کند، بنابراین باید از حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای پرسیده شود که چرا قبل از قطعی شدن این حکم، آن را در اختیار رسانه‌های ارتباط جمعی قرار داده است.

 

 

 

شرق پرس: علی‌اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهور سابق در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از صدور حکم منع تعقیب اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم در پرونده شکایت احمدی‌نژاد از وی ابراز تاسف کرد.

 

وی همچنین از صدور اطلاعیه دفتر سخنگوی قوه قضائیه در این زمینه نیز انتقاد کرد و گفت: این برای چندمین بار است که سخنگوی دستگاه قضایی، حکم قضایی قطعی‌نشده را که به شاکی یا طرف مدعی نیز اعلام نشده است، به صورت علنی اعلام کرده و در رسانه‌های ارتباط جمعی منعکس می‌شود.

 

مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهور سابق تصریح کرد: حکم منع تعقیب جهانگیری تاکنون به حیدری وکیل احمدی‌نژاد ابلاغ قانونی نشده است و او می‌تواند مراتب اعتراض خود را نسبت به حکم صادره به دستگاه قضایی منعکس کند، بنابراین باید از حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای پرسیده شود که چرا قبل از قطعی شدن این حکم، آن را در اختیار رسانه‌های ارتباط جمعی قرار داده است.

 

جوانفکر افزود: حیرت‌انگیز است که حتی یک جلسه نیز با حضور وکلای شاکی و متشاکی برای رسیدگی به این پرونده تشکیل نشده اما بازپرس محترم تصمیم به صدور منع تعقیب گرفته است.

 

وی گفت: با وجود میلیونها پرونده رسیدگی‌نشده در دستگاه قضایی، تعجب‌آور است که پرونده معاون اول دولت یازدهم در یک زمان بسیار کوتاه، به چنین فرجامی منتهی می‌شود.