هرچند که تعداد لایک ها و کامنت های زیر این تصویر نشان از حمایت بسیاری از حامیان موسوی والیبالیست تیم ملی بود اما وی پس از انتشار این عکس با هجمه کامنتی برخی از ضدانقلاب مواجه شد، به‌طوری که صفحه اینستاگرام وی آماج توهین‌های بی‎سابقه و شرم‎آور جریانات معاند و هتاک واقع شد.

 

 

شرق پرس: سیدمحمد موسوی مدافع پرافتخار تیم ملی والیبال ایران که در دیدار دیروز مدال‎آوران مسابقات آسیایی و پاراآسیایی با رهبر معظم انقلاب شرکت کرده بود، عکس خود از دیدار امروز با حضرت آیت الله خامنه‌ای را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

 

 

 

mosavi-rahbar56

 

 

 

مدافع تیم ملی والیبال کشورمان درباره این دیدار نوشت: «در دیدار با رهبر معظم انقلاب، من که خیلی دوست داشتم ایشون رو از نزدیک بیبینم و باهاشون صحبت کنم، اما حیف که نشد.»

 

سیدمحمد موسوی همچنین در وصف دیدار با رهبر فرزانه انقلاب نوشت: «دیدن چهره ایشان حس عجیبی به آدم می‌دهد.»

 

هرچند که تعداد لایک ها و کامنت های زیر این تصویر نشان از حمایت بسیاری از حامیان موسوی بود اما موسوی پس از انتشار این عکس با هجمه کامنتی برخی از ضدانقلاب مواجه شد، به‌طوری که صفحه اینستاگرام وی آماج توهین‌های بی‎سابقه و شرم‎آور جریانات معاند و هتاک واقع شد.

 

موسوی نیز در واکنش به این توهین ها چند پیام دیگر را نیز در صفحه خود منتشر کرد.

 

 

موسوی در رابطه با عکس خود با رهبری نوشت: « از اول زندگی ام روی پای خودم وایسادم. نون بازو خوردم و از این به بعد هم همینطوری خواهد بود.
 

مطمئن باشید این پست صرفا احساس خودم بود و اصلا از کاری که کردم پشیمون نیستم و خدا را هم شکر میکنم که نیازی به چیزی ندارم که بخوام از این حرف ها گیرم بیاد. اونایی هم که کارشون قضاوت و شایعه پراکنیه یکم بیشتر فکر کنن!»

 

 

اما وی در ادامه پیامی دیگر برای مخاطبین خود منتشر کرد. موسوی در آخرین پست خود با انتقاد از برخی توهین ها نوشت: « من آدمی هستم که همه چیز زندگی ام رو احساساتمه و چیزی که حس میکنم رو با طرفدارا شیر می‌کنم. من کنسرت میرم. عروسی میرم. محک میرم و از همه پست گذاشتم و همیشه کسانی هستن که مخالفن. اینم یکی از جاهائیه که رفتم دوست داشتم که رفتم.

 

خواهر و برادر من که مخالفی! حق توهین به نظرات من ندارید. فقط میتونید نظرتون رو بگید. به امید روزی که فرهنگ استفاده از فضای مجازی رو پیدا کنیم.»

مهر