برخی دلالان با وعدۀ آوردن روحانیون مشهور و سیاسی کشور بر سر سفره عقد زوجین، از آنها مطالبه هزینه‌های میلیونی می‌کنند که عمدتاً وعده توخالی بوده و تنها جیب زوجین را خالی می‌کند.

 

 

شرق پرس: یکی از حواشی که شاید کمتر مورد توجه خانواده‌ها حتی مسئولان قرار گرفته، تخلفات دفاتر ثبت ازدواج است که عمدتاً از چشم‌ها پنهان می‌ماند.

 

بروز تخلف در دفاتر ثبت ازدواج مشکلاتی را برای جوانان و خانواده‌ها ایجاد کرده که «دلالی برای خطبه‌خوانی» و «آوردن روحانی مشهور بر سر سفره عقد» نوبرترین آنها محسوب می‌شود.

 

به‌تازگی برخی افراد با وعدۀ آوردن روحانیون مشهور و سیاسی کشور بر سر سفره عقد زوجین، از آنها مطالبه هزینه‌های میلیونی می‌کنند که عمدتاً وعده توخالی بوده و تنها جیب زوجین را خالی می‌کند.

 

در مواردی هم که این اتفاق افتاده و روحانیون مشهور سر سفره عقد برای خطبه‌خوانی می‌روند، هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند و عمدتاً به‌واسطه روابط کاری یا خانوادگی، خطبه را جاری می‌کنند.با این حال، برخی افراد که امکان ارتباط با روحانیون را دارند، اقدام به گرفتن پول برای خطبه‌خوانی از سوی آنها می‌کنند که تازه‌ترین نوع دلالی حداقل در حوزه ازدواج محسوب می‌شود./قانون