مدیرکل هواشناسی مازندران تصریح کرد: تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، نفوذ و تقویت تدریجی سامانه بارشی در روزهای پایانی هفته جاری را به استان نشان می‌دهد.

 

پایان هفته بارانی در مازندران

به گزارش شرق پرس, مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، نفوذ و تقویت تدریجی سامانه بارشی طی روزهای پایانی هفته جاری را به استان نشان می‌دهد.

 

نوربخش داداشی امروز در گفت‌وگو با فارس در ساری درباره وضعیت جوی مازندران، اظهار کرد: روزهای سه‌شنبه ۱۲ و چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه امسال آسمان استان صاف تا نیمه ابری در برخی ساعات شاهد افزایش ابر خواهیم بود.

 

وی افزود: در ارتفاعات غرب مازندران طی این مدت بارش‌های پراکنده اتفاق خواهد افتاد.

 

مدیرکل هواشناسی مازندران تصریح کرد: تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، نفوذ و تقویت تدریجی سامانه بارشی در روزهای پایانی هفته جاری را  به استان نشان می‌دهد.

 

داداشی خاطرنشان کرد: از روز پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ماه امسال بارش باران به همراه وزش باد نسبتاً شدید و کاهش دما ابتدا از سمت غرب مازندران آغاز شده و به‌تدریج مناطق مرکزی و شرقی استان را نیز در بر می‌گیرد.

 

وی افزود: از اواخر روز پنج‌شنبه بر شدت بارش‌ها افزوده خواهد شد به‌طوری‌ که روز جمعه نیز بارش باران جمعه به‌ تدریج از مرزهای شرقی استان خارج می‌شود.

 

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه در این مدت دریای خزر به‌صورت مواج می‌باشد، افزود: همچنین بارش‌ها نیز ادامه خواهد داشت و اما از اواخر روز در ارتفاعات به‌صورت برف خواهد بود.

 

داداشی در پایان گفت: در مدت فوق آب‌گرفتگی معابر عمومی در مناطق ساحلی و جلگه‌‏ای و اختلال در  تردد‏ جاده‌‏های کوهستانی استان پیش‌بینی می‌‏شود.