مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران از پرداخت ۱۵۰ هزار فقره وام ازدواج خبر داد. شرق پرس: غلام رضا مصطفی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه‌ وزیر امور اقتصادی و دارایی با مدیران بانکی درمورد وام ازدواج اظهار کرد: مبلغی حدود ۴۵۰ میلیارد تومان برای پرداخت وام ازدواج در بانک قرض الحسنه مهر […]

مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران از پرداخت ۱۵۰ هزار فقره وام ازدواج خبر داد.

شرق پرس: غلام رضا مصطفی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه‌ وزیر امور اقتصادی و دارایی با مدیران بانکی درمورد وام ازدواج اظهار کرد: مبلغی حدود ۴۵۰ میلیارد تومان برای پرداخت وام ازدواج در بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در نظر گرفته شد تا به تسریع روند پرداخت این تسهیلات کمک کند.

وی افزود: تسهیلات سه میلیونی، به مرور زمان و بدون محدودیت زمانی پرداخت خواهد شد.

مصطفی پور در مورد تامین منابع برای پرداخت ۱۵۰ هزار فقره وام ازدواج نیز اعلام کرد: در این مورد محدودیتی نداریم، اما اگر هم ایجاد شود با توجه به سرمایه مناسبی که در اختیار بانک است رفع خواهد شد.

مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به این‌که این بانک پیش از این نیز دو هزار میلیارد ریال را به پرداخت وام های قرض الحسنه اختصاص داده بود خاطرنشان کرد: ۱۰۰۰ میلیارد ریال از این مبلغ قبلا پرداخت شده و ۱۰۰۰میلیارد ریال دیگر نیز در مرحله پرداخت است.

همچنین برخی دیگر از مدیران عامل بانک‌ها نیز از آغاز پرداخت وام ازدواج و تامین منابع آن در جلسه اخیر خود با وزیر اقتصاد خبر داده‌اند.

این در حالی است که همتی – مدیرعامل بانک ملی – نیز از پرداخت ۳۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از امروز تا پایان شهریور ماه از سوی این بانک خبر داده است.