پناهیان در ادامه با تاکید بر این که امروز راه قدس از مکه و مدینه می‌گذرد گفت:‌ اگر آل سعود ذره‌ای عقل و تدبیر داشته باشد به خاطره جنایت‌هایش از مظلومان عراق، سوریه،‌ ایران، یمن و کشورهای دیگر معذرت‌خواهی می‌کند

panahian90

 

شرق پرس: علیرضا پناهیان در تظاهرات روز همبستگی ملت ایران با مردم مظلوم یمن که پس از نماز جمعه این هفته توسط نمازگزاران برپا شد گفت:‌ اکنون دوران ضعف یهودی‌های صهیونیست است. دوران صهیونیست با جنایت‌های اخیر به پایان رسیده است و ما امروز با آخرین نوع جنایت‌های اسلام‌ستیز یهود مواجه هستیم که بیگناهان یمن را به خاک و خون می کشانند. آل سعود همان آل یهود است . 

 

 
او در بخش دیگری از اظهاراتش از خداوند خواست که سرزمین مکه و مدینه را آزاد کند که تجمع‌کنندگان با سر دادن امین وی را همراه کردند. 

 

 
پناهیان اضافه کرد: خداوند دشمنان ما را از میان احمق‌ها قرار داده است. امروز بیش از هر روز دیگری معلوم می‌شود که آن‌ها در اوج حماقت قرار دارند. 

 

 
وی افزود: ما بیش‌تر از این که علیه آل‌سعود و اسراییل به اینجا بیاییم و فریاد بزنیم آمده‌ایم که به اهل یمن مژده دهیم که همانگونه که منتظر ظهور امام زمان (عج) هستیم منتظر روز یمانی نیز هستیم. 

 

 
پناهیان در ادامه خطاب به مردم یمن گفت: تمام مظلومان منطقه چشمشان به شما مردم یمن است که کار را یکسره کنید و مکه و مدینه را آزاد کنید. ما برای فرستادن درود به یمنی‌ها اینجا آمده‌ایم. مردم یمن، بیش از یک صد سال است که آل یهود یعنی همان آل سعود هم‌چون خاری در چشم و دشنه‌ای در پهلو در منطقه حضور دارند. این ام الفساد منطقه را از میان بردارید. مردم ایران پشت سر شما قرار دارند. 

 

 
او در ادامه با تاکید بر این که امروز راه قدس از مکه و مدینه می‌گذرد گفت:‌ اگر آل سعود ذره‌ای عقل و تدبیر داشته باشد به خاطره جنایت‌هایش از مظلومان عراق، سوریه،‌ ایران، یمن و کشورهای دیگر معذرت‌خواهی می‌کند. اما دیگر ذره‌ای از عقل و تدبیر برایشان باقی نمانده است و این کارخدا است که به دست دشمنان گور دشمنان کنده می‌شود. 

 

 
حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در ادامه از ملت ایران و تظاهرکنندگان قدردانی کرد که تلاش می‌کنند پرچم مقاومت به زمین نیفتد. 

 

 
وی در پایان اظهاراتش خطاب به مردم یمن گفت: مردم یمن ما شما را دعا می‌کنیم و هیچ محفلی نیست که برای شما در آن دعا نکنیم. 

 

 
تجمع کنندگان با در دست داشتن پرچم‌های “لبیک یا خامنه‌ای”، “هیهات منه الذله” و پرچم یمن و عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و وقایعی از حوادث یمن، حجت الاسلام و المسلمین پناهیان را همراهی می‌کردند و شعارهایی از جمله “مرگ بر آل سعود”، دستی که همراه آل سعود است آلوده از خون مسلمانان است”،” انصار الله پیروز است آل سعود نابود است”،‌ سر می‌دادند.

پارسینه