جهانگیری در نوشت: کسانی باید شرمنده باشند که بابک زنجانی درست کرده و دکل نفتی گم کردند، ده ها فساد در کشور شکل داده و فساد را نهادینه کردند. موضوع واقعا خیلی روشن است و به نظرم افرادی که آدرس غلط می دهند را نباید جدی گرفت

پست اینستاگرامی جهانگیری: به راستی چه کسی شرمنده است؟

 

 

شرق پرس: معاون اول رییس جمهوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به حمله برخی مخالفان علیه دولت در آستانه انتخابات نوشت: بنای کار دولت یازدهم بر سیاسی کاری و پاسخگویی به تخریب کنندگان بی انصاف نیست، به راستی چه کسی شرمنده است؟
 
 
 
 
 اسحاق جهانگیری افزود: به راستی چه کسی شرمنده است؟ می دانید که بنای کار دولت یازدهم بر سیاسی کاری و پاسخگویی به تخریب کنندگان بی انصاف نیست اما گاهی اوقات اظهارنظرهای مغرضانه ای طرح می شود که نه تنها نسبتی با نقد ندارد بلکه نوعی پریشان گویی است و هر انسان منصفی از شنیدن آن متاثر می شود.
 
 
 
وی ادامه داد: از جمله این که به تازگی از دولت خواسته شده به خاطر عدم انتشار گزارش سه ماهه در خصوص یک شاخص اقتصادی شرمنده باشد!
 
 
 
جهانگیری یادآور شد : اینکه مسئولان بابت رفتار ناشایست خود شرمنده شهروندان باشند محل خدشه نیست؛ با این حال در هفدهمین همایش ملی معرفی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز به صراحت گفتم اگر قرار به شرمندگی باشد چه کسانی باید شرمنده باشند. 
 
 
 
وی اضافه کرد: افرادی باید شرمنده باشند که بی حساب و کتاب خرج کردند و بدهی هایی بزرگ بر عهده دولت بعد قرار دادند و یک دولت به معنای واقعی بدهکار ایجاد کردند. 
 
 
 
معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: شرمندگی برای کسانی است که ۲۲ میلیارد دلار در ۱۷ ماه از پولهای کشور را به بهانه ی واهی جلوگیری از نوسانات قیمت ارز به استانبول و دبی برده و فروختند که نه تنها از نوسانات ارز جلوگیری نکردند که وضع ارز به مراتب بدتر شد.
 
 
 
جهانگیری در ادامه نوشت: کسانی باید شرمنده باشند که بابک زنجانی درست کرده و دکل نفتی گم کردند، ده ها فساد در کشور شکل داده و فساد را نهادینه کردند. موضوع واقعا خیلی روشن است و به نظرم افرادی که آدرس غلط می دهند را نباید جدی گرفت./ایرنا