این مقام فلسطینی درباره پاداش 7هزار دلاری ایران به خانواده های شهدای انتفاضه قدس گفت: این هدیه " تجارت درد و رنج "بوده و مورد تایید و پذیرش دولت فلسطین قرار نخواهد گرفت.

 

 

 

شرق پرس: تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد هدیه ۷ هزار دلاری ایران به خانواده شهدای انتفاضه فلسطین را رد می کند.

 

روزنامه جروزالم پست اسراییل به نقل از نبیل ابوردینه سخنگوی دفتر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین نوشت دولت فلسطین از  تصمیم ایران برای کمک به خانواده های شهدای انتفاضه شهر قدس اطلاعی نداشته و آن را رد می کند.

 

 

به گفته این مقام فلسطینی پاداش هفت هزار دلاری به خانواده های شهدای انتفاضه قدس ” تجارت درد و رنج “بوده و مورد تایید و پذیرش دولت فلسطین قرار نخواهد گرفت.

 

گفتنی است هفته گذشته محمد فتحعلی سفیر ایران در بیروت در یک نشست خبری با اعلام کمک مالی ایران به خانواده های شهدای انتفاضه فلسطینی در شهر قدس ، گفته بود ایران به هر خانواده شهید انتفاضه هفت هزار دلار و به هر خانواده فلسطینی که خانه او در اثر حمله انتقام جویانه نیروهای اسراییل ویران شود، ۳۰ هزار دلار کمک مالی خواهد کرد.

 

رژیم اسراییل خانه شهدای انتفاضه فلسطینی که با حمله به نیروهای اسراییلی سبب مرگ آنها شود، ویران می کند.

 

سخنگوی دفتر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به اظهارات سفیر ایران در بیروت گفته است سازمان آزادیبخش فلسطین تنها نماینده مشروع و قانونی ملت فلسطین است و این تشکیلات به رغم کمبود منابع و امکانات، خود از کمک مالی به شهروندانش دریغ نخواهد کرد.

 

گفتنی است اعلام سفیر ایران در بیروت در کمک مالی به خانوده شهدای انتفاضه قدس بازتاب گسترده ای در رسانه های رژیم اسراییل داشته است.

 

 

 

 

 

عصرایران