ماجرای میثاق بهادران پسر فوتبالیست ایرانی تیم ملی فیلیپین و قصه عاشقانه با دختر شایسته 2015 جهان در صدر اخبار قرار گرفت.

ماجرای قصه عاشقانه فوتبالیست ایرانی و دختر شایسته سال2015 + عکس

 

 

 

شرق پرس: میثاق بهادران ، گلزن دورگه تیم ملی فیلیپین باز در راس اخبار این کشور قرار گرفته است. بازیکن سال ۲۰۱۵ این کشور که برای تیم ملی فیلیپین و توماس داولی سرمربی آمریکایی شان خوش درخشیده و گل های زیادی در رقابت های انتخابی جام جهانی زده است ، در این کشور یک ستاره است.

 

 

این دندانپزشک ایرانی- فیلیپینی که مادری فیلیپینی دارد و مدام در مسیر تهران به مانیل است در تهران و در سنین جوانی فیلم بازی کرده و با سحر زکریا جلوی دوربین رفته است و بعد به همراه پدرش به فیلیپین برگشته تا آنجا درسش را ادامه دهد و پزشکی بخواند. او که فوتبال هم دوست داشته از طریق تیم دانشگاهش پیشرفت کرده و حالا با گل هایش در سن ۲۸ سالگی ، ستاره فوتبال فیلیپین شده است. میثاق که هر بار به ایران می آید در تمرینات تیمهای استقلال یا نفت تهران حاضر می شود تا آماده بماند ، این روزها نه برای فوتبال که برای قصه ای عاشقانه در راس اخبار رسانه های فیلیپین قرار گرفته است. پیا ورتزباخ دختر دو رگه آلمانی – فیلیپینی که در سال ۲۰۱۵ توانست در رقابتی نزدیک با رقبای آمریکایی و کلمبیایی اش ، دختر شایسته سال جهان شود.

 

 

اینکه پیا عکسی از میثاق در اینستاگرامش منتشر کرده و از او خواسته برایش گل بزند و از رابطه صمیمی شان گفته ، این دو را در صدر اخبار رسانه های این کشور قرار داده است. اینکه احتمالا قرار است بزودی اتفاقات جدیدی در زندگی شان بیفتد و به آمریکا بروند. البته میثاق فعلا سخت درگیر بازی های انتخابی جام جهانی با تیم کشورش است. آنها برای اولین صعود به مرحله نهایی و صعود به جام ملتهای آسیا می جنگند. اتفاقی که رخدادی بزرگ در تاریخ ورزش شان می شود.

 

 

به گزارش خبرآنلاین بهادران این روزها ستاره ای کلیدی برای فیلیپینی هاست و در تیم باشگاهی اش با امید نظری، ملی پوش اسبق تیم کروش هم بازی شده است.