فرماندار مشهد در پاسخ به سئوالی که چرا تهران با جمعیتی چند برابر مشهد نتایج را به صورت مرحله‌ای اعلام کرده است، افزود: برای ما قسمت تجمیع در سامانه جامع وزارت کشور تعریف نشده است و این قسمت برای ما قابل دسترس نبود

 

 

به گزارش شرق پرس رضا منصوری در گفت‌و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه تجمیع مجدد آرای مردم مشهد صحت ندارد، اظهار کرد: ما در حال حاضر پای سامانه تجمیع آرا نشستیم و آخرین مرحله را سپری می‌کنیم و منتظریم سامانه وزارت کشور تجمیع آرا را برای ما باز کند تا ما بتوانیم با هیأت نظارت و شورای نگهبان جلسه بگذاریم و نتیجه نهایی انتخابات را اعلام و اطلاعیه صادرکنیم.
 
 
 
وی با اشاره به اینکه تجمیع آرا باید تائید شود، اظهار کرد: به دلیل اینکه سامانه جامع وزارت کشور کند است این مراحل به طول انجامیده است؛ چراکه تا وقتی نتوانیم آخرین صندوق‌ها را در سامانه وزارت کشور وارد کنیم نتیجه تجمیع را به ما نمی‌دهند.
 
 
 
فرماندار مشهد همچنین خاطرنشان کرد: در جاهای دیگر نیز همین‌طور است، در مشهد نیز این روند به دلیل تعداد زیاد صندوق‌ها طبیعی است.
 
 
 
وی در پاسخ به این سئوال که چرا تهران با جمعیتی چند برابر مشهد نتایج را به صورت مرحله‌ای اعلام کرده است، افزود: برای ما قسمت تجمیع در سامانه جامع وزارت کشور تعریف نشده است و این قسمت برای ما قابل دسترس نبود، اما انشاالله تا امروز نتیجه اعلام می‌شود.