برخی از کافی‌شاپ‌ها به دلیل ارائه قلیان پلمب شدند و این درخواست رییس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران بود.

 

 

روزهای اخیر خبرهای متعددی مبنی بر پلمب شدن تعداد زیادی از کافی‌شاپ‌ها در تهران منتشر شد که به گفته رییس اتحادیه فروشندگان بستنی، آبمیوه و کافی‌شاپ تهران اکثر این واحدها در شمیرانات قرار داشتند و واحدهایی که در تهران پلمب شدند به دلیل ارائه قلیان یا فعالیت بیشتر از ساعت ۱۲ شب بود.
 
 

شرق پرس: اسکندر آزموده درگفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برخی از کافی‌شاپ‌ها به دلیل ارائه قلیان پلمب شدند و این درخواست رییس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران بود.

 

 

وی افزود: نکته مهم این است که اکثر کافی‌شاپ‌های پلمب شده در منطقه شمیرانات قرار داشت که به تهران مربوط نمی‌شود و جزو حوزه پوششی ما نیست.

 

 

آزموده گفت:‌ در دو ماه اخیر حدود ۱۰ کافی شاپ در تهران به دلیل دادن قلیان به مشتریان پلمب شدند و تقریبا به همین میزان نیز به دلیل نداشتن پروانه و تعدادی نیز به دلیل فعالیت بعد از ساعت ۱۲ شب پلمپ شدند.

 

 

رییس اتحادیه فروشندگان بستنی، آبمیوه و کافی شاپ تهران پلمب شدن ۵۰ واحد کافی‌شاپ در تهران را رد کرد و گفت: اگر مشکلی پیش بیاید احتمال لغو پروانه واحدهای صنفی نیز وجود دارد و به تمامی اعضا از طریق ارسال پیامک این موضوع را اطلاع داده‌ایم و با برخی دیگر نیز به شکل حضوری یا تلفنی صحبت کردیم تا مشکلی پیش نیاید.

 

 

به گفته آزموده در حال حاضر حدود ۱۳۰ کافی شاپ قانونی در تهران فعال هستند و صدور پروانه ۱۲۰ تا ۱۳۰ کافی‌شاپ نیز در حال بررسی است.