کاروان ایران دوره گذشته 59 مدال گرفت و پس از چین, ژاپن و کره جنوبی که در دسترس ما نبودند در رتبه چهارم جدول توزیع مدالها ایستاد.

 

 

شرق پرس: با کسب ۲۹ مدال در ۱۰ روز اولیه بازی های آسیایی پیش‌بینی کسب ۳۰ مدال دیگر در این بازی ها معقول به نظر می‌رسد
 
 
 
 
نکته جالب اینکه ما در دوره گذشته هم ۵۹ مدال گرفتیم و پس از چین, ژاپن و کره جنوبی که در دسترس ما نبودند در رتبه چهارم جدول توزیع مدالها ایستادیم.
 
 
 
 توجه کنید به رشته‌های زیر:
 
 
 
 
۱. کشتی فرنگی؛ گروه فرنگی کاران ما به عنوان تنها گروه تیمی قهرمان جهان در سال ۲۰۱۴ اگر حداقل با دوره گذشته خود مساوی کنند می‌ توانند صاحب ۵مدال و از جمله ۳مدال طلا شوند.
 
 
 
۲. تکواندو و کاراته؛ انتظار ما از دو رشته رزمی که بیشترین بخت را برای کاروان ورزش براساس سوابق تعریف کرده اند، این است که مثل دوره گذشته در مجموع آقایان و بانوان صاحب حدود ۱۳ تا ۱۵ مدال شوند که از این تعداد ۵ مدال زرین خواهد بود.
 
 
 
۳. بوکس؛ مردان این رشته برخلاف دوره گذشته که ۳ برنز گرفتند، این بار شانس آن را دارند که با حضور یک مرد غیور و قوی مثل روزبهانی یک مدال زرین در بین ۳ مدال پیش‌بینی شده داشته باشند.
 
 
 
۴. دوومیدانی؛ کسب ۲ مدال در پرتاب دیسک توسط حدادی و صمیمی تقریبا محرز است، امیدواریم در سایر رشته ها مثل دوهای نیمه استقامت حداقل یک مدال کسب کنیم.
 
 
 
۵. رشته‎های تیمی؛ از همین حالا والیبالیست ها را بر بام اینچئون می‌ بینیم، آنها با قدرت به فینال رقابت ها رسیده اند و میزبان که در بین حریفان از همه قوی تر بوده است را شکست داده اند. کسب مدال در بستکبال قطعی است. اگر درخشش کبدی‎بازان مرد و زن با توجه به سابقه دوره گذشته و شروع عالی آنها ادامه داشته باشد ما دو مدال هم در این رشته خواهیم داشت.
ورزش۳