مدیرکل هواشناسی مازندران با اعلام کاهش در دما در مازندران از شب پنجشنبه گفت: بر این اساس از امشب تا یک‌شنبه 18 مرداد ماه جاری در برخی ساعات شاهد ابرناکی آسمان، وزش باد، رگبار، باران و رعد و برق پراکنده در استان هستیم.

کاهش دما و احتمال بارندگی از امشب در مازندران

 

 

 

به گزارش شرق پرس, نوربخش داداشی امروز در گفت‌وگو با فارس در ساری، اظهار کرد: تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی شکل‌‏گیری و تقویت تدریجی جریانات خنک و مرطوب دریا به خشکی را از امشب پنج‌شنبه ۱۵ مرداد بر روی سواحل جنوبی دریای خزر نشان می‌‏دهد که این وضعیت با عبور متناوب امواج کم و بیش ناپایدار تراز میانی جو همراهی دارد.

 

 

 

وی بیان کرد: بر این اساس از امشب تا یک‌شنبه ۱۸ مرداد ماه جاری در برخی ساعات شاهد ابرناکی آسمان، وزش باد، رگبار، باران و رعد و برق پراکنده در استان هستیم.

 

 

مدیرکل هواشناسی مازندران تصریح کرد: با توجه به اینکه وقوع بارش رگباری در ارتفاعات استان از شرایط مساعدتری برخوردار است، احتمال رخداد روان‌آب‌های محلی و آب‌گرفتگی در برخی مناطق کوهستانی دور از انتظار نیست.

 

 

داداشی با بیان اینکه دمای هوا طی این مدت (بین چهار تا هشت درجه) کاهش ‏می‌یابد، گفت: همچنین دریای خزر نیز به‌صورت مواج پیش‏‌بینی می‏‌شود.