رحیم قاسمی طوسی فرماندار نکا در جلسه شورای فرهنگی این شهرستانن گفت: آنتن‌دهی موبایل در برخی از نقاط نکا ضعیف است.

 

 

فرماندار نکا در جلسه شورای فرهنگی این شهرستانن گفت: آنتن‌دهی موبایل در برخی از نقاط نکا ضعیف است.

 

به گزارش شرق پرس، رحیم قاسمی طوسی در جلسه شورای فرهنگی شهرستان در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان افزود: برای برطرف کردن مشکلات و معضلات شهرستان نیازمند همت و تلاش همه‌جانبه همه مسئولان و برنامه‌ریزی مناسب است که باید با همفکری همه عزیزان انجام شود.

 

وی اظهار داشت: مسائل فرهنگی نیازمند ورود مناسب و عملیاتی کار کردن است و تنها با گفتمان مشکلات فرهنگی حل و فصل نمی شود بلکه باید به صورت عملی شوارد شده و برنامه‌ریزی مناسب و عملیاتی ارائه کنیم و دوستان باید در گفتمان برخی از مسائل دقت لازم را اعمال کنند.

فرماندار نکا با بیان در دهه اول محرم امسال که همزمان با اوایل خدمت من در فرمانداری نکا بوده است، برنامه‌های مناسبی برای دهه اول در سطح شهرستان نداشتیم که بیانگر عدم برنامه‌ریزی درست برای ورود به ماه محرم در سال‌جاری بوده است.

قاسمی طوسی خاطرنشان کرد: محرم و صفر، فرصتی استثنایی است که در طول سال از آن سراغ نداریم و لذا باید مواجه شدن با چنین ظرفیت‌هایی، با برنامه بهتر و مفیدتر وارد شویم و عمل کنیم تا بهترین نتایج را به‌دست آوریم.

وی با بیان اینکه کم‌توجهی به مسائل فرهنگی و اجتماعی، عواقب بسیار بدی را به‌دنبال دارد، ادامه داد: مسائل فرهنگی زیربنای همه مسائل است و باید در این رابطه برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود.

فرماندار نکا گفت: در انرژی هسته‌ای با مدیریت رهبری و اعتمادسازی ایجاد شده از سوی ایشان، به نتایج خوب و مطلوبی رسیدیم و باید طوری عمل کنیم که مردم به ما اعتماد کنند.

قاسمی طوسی با اشاره به بسته بودن درب مساجد شهرستان در هنگام نماز صبح اذعان داشت: با توجه به اینکه نکا در مسیر زائران امام هشتم قرار دارد باید تدبیری اندیشیده شود تا درب برخی از مساجد باز بماند تا زائران و مسافران با مشکل مواجه نشوند و همچنین امام جماعت نیز به این مساجد اعزام شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا نیز با گلایه‌مندی از عدم هماهنگی با اداره ارشاد برای تایید طرح‌های بنرهای تبلیغاتی در سطح شهرستان گفت: براساس مصوبه شورای فرهنگی مقرر شده بود که نصب بنرها با تایید طرح بنرها از سوی ادراه فرهنگ و ارشاد شهرستان انجام شود که تاکنون عملی نشد که امیدواریم براساس این مصوبه اجرایی شود.

محمدعلی صفرپور افزود: اجرای مصوبات مختلف در جلسه شورای فرهنگ عمومی از مسائل مهمی است که باید دقت نظر ویژه به آن عمل شود و با اجرای آن در رفع مشکلات و معضلات شهرستان تلاش شود./فارس