علی دایی در صفحه شخصی خود واکنش تندی به ماجرای تقلید صدای علی پروین و خود داشت

 

 

شرق پرس: علی دایی علاوه بر مصاحبه ای که درباره مراسم باشگاه پرسپولیس انجام داد، یک متن تند هم در اینستاگرم منتشر کرد. علی دایی اسطوره فوتبال ایران به اتفاقات رخ داده در مراسم باشگاه پرسپولیس که صدای او و علی پروین را تقلید کرده بودند واکنش نشان داد.

 

متن منتشر شده در اینستاگرام دایی را می خوانید:

 

به نام برگزاری جشن سپاس تلاش دارند عقده هایشان را خالی کنند. نامدیرانی که با سهم خواهی پس از دربی و خروج از پیله خود و برش هر روزه کیک تولد، به یکباره تیم را از انگیزه خالی کردند و فرصت قهرمانی را از پرسپولیس و هوادارانش گرفتند حالا تلاش دارند خود را برجسته و بزرگ نشان دهند و در این راه دلقک بازی هایشان تمامی ندارد.

 

ره گم کرده هایی که از بیراهه روابط سر از خوان شهرت و فوتبال درآورده اند کاش می دانستند این به ظاهر ارثیه شیرین به هیچ فرهادی وفاداری نکرده است.

 

بزرگی امثال علی پروین را با ملیجک بازی هایتان نمی توانند سلب کنید و مافوق قسم خورده شان که همه تلاشش در راستای حذف خاک خورده ها و جایگزینی ناکارآمدهاست این را باید تا حالا فهمیده باشد.

 

در جای جای دولت اگر هدف تدبیر و امید باشد در عرصه ورزش تبخیر امید است. ممنون از حمایت صادقانه استاد بزرگوار علی آقای پروین که بر من سمت معلمی دارد./خبرانلاین