رئیس شبکه بهداشت و درمان بهشهر گفت: این مرکز درمانی که در زمین اهدایی طیبه اسدی، خیر نیکوکار بهشهری ساخته می‌شود، مجهز به ‌آزمایشگاه‌های گوناگون و داروخانه بوده که خدمات درمانی تخصصی مورد نیاز را با حداقل هزینه ارائه خواهد داد.

آغاز ساخت کلینیک ویژه تخصصی شرق مازندران در بهشهر

 

 

به گزارش شرق پرس، عملیات ساخت این مرکز درمانی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و با زیر بنای هزار و ۴۰۰ متر با حضور قائم مقام وزیر بهداشت و درمان در بهشهر آغاز شد.

 

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهشهر ظهر امروز در این مراسم گفت: این مرکز درمانی که در زمین اهدایی طیبه اسدی، خیر نیکوکار بهشهری ساخته می‌شود، مجهز به ‌آزمایشگاه‌های گوناگون و داروخانه بوده که خدمات درمانی  تخصصی مورد نیاز را با حداقل هزینه ارائه خواهد داد.

 

محمدتقی صالح طبری گفت: ارزش این زمین اهدایی بیش از ۱۵ میلیارد ریال بوده که تلاش می‌کنیم با جذب به موقع بودجه‌ها و اعتبارات، این مرکز درمانی را در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسانیم.

 

وی به آغاز ساخت ۲ مرکز درمانی در خلیل‌شهر با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: پایگاه بهداشتی شماره یک خلیل شهر با اعتبار ۳ میلیارد ریال و درمانگاه این شهر با اعتبار ۷ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهشهر افزود: درمانگاه فعلی این شهر قدمتی در حدود ۵۰ سال دارد و تعمیر و بازسازی آن فاقد هرگونه توجیه اقتصادی و فنی بوده است.

تسنیم