سرهنگ فلاح با اشاره به نشست شورای آموزش وپرورش شهرستان نکا افزود: در این نشست موضوع ساماندهی سرویس مدارس شهرستان مطرح و مقرر شد که این مهم در دستور کار پلیس قرار گیرد.

fallah-sarhang-neka5

 

 

به گزارش شرق پرس سرهنگ حسن فلاح در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: آموزش و پرورش باید نسبت به تامین خودروهای مورد درخواست مدارس با حساسیت برخورد نموده و رانندگانی که به این منظور اعلام آمادگی می کنند ، تحت آموزش های حرفه ای قرار گرفته و صلاحیت فردی این رانندگان و کیفیت فنی خودروی آن ها مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی با اشاره به نشست شورای آموزش وپرورش شهرستان نکا افزود: در این نشست موضوع ساماندهی سرویس مدارس شهرستان مطرح و مقرر شد که این مهم در دستور کار پلیس قرار گیرد.

 

فرمانده نیروی انتظامی نکا با اعلام اینکه کنترل ایمنی خودروها، ایجاد امنیت و جلوگیری از ترافیک و … سرویس مدارس در دستور کار پلیس قرار می گیرد، ادامه داد: آموزش در مدارس نیز از برنامه های مهم در دستور کار است که با برنامه ریزی مناسب از ابتدای مهر ماه آغاز می شود.

 

فلاح همچنین با اشاره به آموزش پلیس در مساجد و حسینیه ها گفت: این برنامه های مختلف آموزشی در سطح مساجد در دست اقدام است تا همه شهروندان با اطمینان و اعتماد به پلیس، پلیس خود و محلات خود بوده و کمک کار پلیس باشند.