علی‌اصغر فضلی‌ ، عضو شورای اسلامی شهر نکا با ارسال تصویر نامه استعفای خود، از ادامه فعالیت در شورای اسلامی شهر نکا کناره‌گیری کرد.

استعفای علی اصغر فضلی استعفای عضو شورای شهر نکا تقدیم شد

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) با شدت گرفتن زمزمه‌های دو شغله بودن عضو شورای اسلامی شهر نکا، علی‌اصغر فضلی‌چورتی تنها حدود ۵ ماه مانده به انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر و روستا از عضویت در شورای اسلامی این شهر استعفا داد.

علی‌اصغر فضلی‌چورتی، عضو شورای اسلامی شهر نکا با ارسال تصویر نامه استعفای خود، از ادامه فعالیت در شورای اسلامی شهر نکا کناره‌گیری کرد.

فضلی‌ علت استعفای خود را اشتغال در بانک و عدم امکان فعالیت هم‌زمان در شورا عنوان کرد.

در این متن استعفای علی‌اصغر فضلی‌چورتی، عضو شورای اسلامی شهر نکا، که تقدیم حسین پویا، رئیس شورای اسلامی شهر نکا شده است آمده است:

ریاست محترم شورای شهرستان نکا

با سلام

احتراما اینجانب علی‌اصغر فضلی‌چورتی، عضو شورای اسلامی شهر نکا با توجه به محدودیت اعمال شده از طرف بانک صادرات، مبنی بر عدم همکاری با شورای شهر و همزمان بودن مسؤولیت در بانک و عضو شورای شهر، ضمن عذرخواهی از مردم شریف شهرستان نکا، استعفای خود را اعلام می‌دارم، با تقدیر و تشکر از مردم شهیدپرور نکا بابت هرگونه کوتاهی و قصور در انجام وظیفه، عذرخواهی می‌کنم.

علی‌اصغر فضلی‌چورتی، هم اکنون رئیس بانک صادرات سه راه زاغمرز نکا است که در انتخابات شورای اسلامی شهر نکا با بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ رأی به عنوان چهارمین عضو از اعضای شورای اسلامی شهر نکا انتخاب شد و از همان ابتدای انتخاب در شورای اسلامی شهر نکا هم رئیس بانک صادرات نکا بود.

از سال گذشته زمزمه دو شغله بودن این عضو شورای اسلامی شهر آغاز شده بود که با رأی شورای حل اختلاف مازندران، رأی به ابقای وی داده شد و مسأله به پایان رسید و زمزمه‌های برکناری وی تمام شد.

اما امسال بار دیگر زمزمه‌های دو شغله بودن این عضو شورای اسلامی شهر  نکا آغاز شد و  وی با استعفای خود، از عضویت در شورای شهر نکا کناره‌گیری کرد.

به گزارش فارس، اکنون با استعفای «علی‌اصغر فضلی‌چورتی»، عضو شورای اسلامی شهر نکا که تقدیم رئیس شورای اسلامی شهر نکا شده است و با موافقت آن، «نوابه بخشی» که به عنوان عضو علی‌البدل بوده است هم تنها پنج ماه مانده به پایان کار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر نکا وارد این شورا می‌شود.