قادری گفت: نیروهای انتظامی در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد‎مخدر در میاندورود به خوبی عمل کرده اند و در یک سال گذشته حدود شش باند موادمخدر، سه باند سرقت، 494 نفر مجرم، یک‌هزار و 64 خودرو و مقدار زیادی موادمخدر کشف و ضبط شد.

انهدام 6 باند مواد مخدر و 3 باند سرقت در شهرستان میاندورود

 

 

به گزارش شرق پرس ارسطو قادری امروز در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به هفته نیروی‎ انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی با ایمان قوی به پروردگار و تعهد نسبت به وظایف خود، امنیت را در جامعه برقرار می‎کنند و ما امنیت امروزمان به برکت نیروی خدوم نیروی انتظامی است.

 

 

وی بیان کرد: تامین امنیت، اجرای قانون و عدالت بر عهده نیروی انتظامی است که با توجه به حرفه سخت و با وجود فراز و نشیب‎ها، به یک سازمان کارآمد تبدیل شده و به‎عنوان یک نهاد موفق ایفای نقش می‎کند.

 

 

فرماندار میاندورود ارزش‎های سیاسی در یک حکومت را عدالت، آزادی و دموکراسی دانست و اظهار کرد: عدالت و رفاه عمومی و دیگر ارزش‎ها از جمله مواردی است که به عنوان مهم‎ترین ارزش‎های سیاسی در جامعه هستند.

 

 

قادری به فعالیت‎های نیروی انتظامی این شهرستان در یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: نیروهای انتظامی و نظامی در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد‎مخدر به خوبی عمل کرده که با توجه به آمار فرماندهی انتظامی میاندورود، در یک سال گذشته حدود شش باند موادمخدر، سه باند سرقت، ۴۹۴ نفر مجرم، یک‌هزار و ۶۴ خودرو و مقدار زیادی موادمخدر کشف و ضبط شد.

 

 

وی با اشاره به برنامه‎ریزی متناسب از توان ظرفیت موجود کشور در برقراری نظم و امنیت، تصریح کرد: نیروی انتظامی به‎عنوان حافظ امنیت، آسایش و آرامش مردم جایگاه بسیار خوبی در اجتماع دارند که یکی از موضوعات مهم و برجسته نیروی انتظامی است که در انجام فعالیت‎های گوناگون نیز شهدای زیادی در این مسیر تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

 

 

فرماندار میاندورود با بیان اینکه امنیت مردم ایران، حاصل حضور همیشگی نیروهای مسلح است، گفت: این نیروها با آمادگی و حضور همیشگی خود در عرصه حوزه امنیت توانست تعامل خوبی با ملت برقرار کنند تا بتوانند با نیروی هر چه بیشتر برای حفظ امنیت شهروندان کوشا باشد زیرا تأمین امنیت شهروندان برتر از همه ارزش‎های سیاسی دیگر است.