آزموده گفت: با وجود مشکلات ناشی از کمبود نیرو در شهرداری بهشهر از تمام ظرفیت ها برای رسیدن به توسعه بیشتر و تکمیل پروژه ها بهشهر استفاده خواهیم کرد.

برای اجرای پروژه های عمرانی کمبود نیرو داریم

 

 

به گزارش شرق پرس  حمید آزموده گفت : شهرداری برای اجرا و نظارت پروژه های عمرانی با کمبود نیرو و کارشناس مواجه است.

 

 

 

شهردار بهشهر در گفت و گو با  ایرنا افزود : با وجود این مشکلات اساسی و تاثیرگذار از تمام ظرفیت ها برای رسیدن به توسعه بیشتر و تکمیل پروژه ها استفاده خواهیم کرد.

 

وی بیان کرد : مهم ترین اولویت شهرداری در سال ۹۴ تکمیل و بهره برداری از طرح های در دست اقدام و نیمه کاره است که یکی از این طرح ها ، راه اندازی کارخانه کمپوست زباله است.

 

شهردار بهشهر افزود : یکی از موارد مورد تاکید شهرداری در اجرای طرح های عمرانی، انجام نظارت دقیقی بر روند آن است تا از هدر رفتن بودجه های شهرداری جلوگیری شود.

 

آزموده به روند احداث کارخانه کمپوست زباله بهشهر اشاره کرد و گفت : با توجه به کارشناسی های دقیق و نظارت های بهینه کارشناسان ، این کارخانه آماده بهره برداری است و وجود برخی کاستی ها و کمبودها خللی در خط خروجی زباله ایجاد نخواهد کرد.

 

وی افزود : یکی از مهم ترین دغدغه های موجود آماده نبودن جاده تردد خودروهای سنگین و حمل کننده زباله است .

 

شهردار بهشهر بیان کرد : مسیر تردد خودروهای زباله برای حمل به مخزن حدود سه کیلومتر طول دارد که انجام آسفالت این مسیر نیازمند حمایت مسوولان استانی است .