به مناسبت برگزاری مراسم سالگرد آیت الله جباری و یادواره سرداران و 800 شهید بهشهر ستادی برای هماهنگی و برنامه ریزی این مراسم تشکیل شد و برنامه های این ستاد در نشستی با حضور خبرنگاران تشریح گردید.

برنامه های اولین سالگرد آیت الله جباری و یادواره سرداران و 800 شهید بهشهر تشریح شد

 

 

به گزارش شرق پرس در حالی نهمین یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر برگزار می شود که جای خالی آیت ا… جباری امام جمعه فقید شهرستان بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری مشهود است هنوز مردمان بهشهر آن روز را که خیابانهای شهر مملو از بدرقه کنندگان آیت ا… بود را از یاد نبرده اند.

 

 

 

به مناسبت برگزاری این مراسم ستادی برای هماهنگی و برنامه ریزی این مراسم تشکیل شد و برنامه های این ستاد در نشستی با حضور خبرنگاران تشریح گردید.

 

 

اسحاقی مسئول کمیته فرهنگی ستاد یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر در خصوص برنامه های پیش بینی شده این مراسم گفت: شهرستان بهشهر از جمله شهرهایی است که همه ساله یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان به صورت مراسمی بزرگ در آن برگزار می شود.

 

 

وی با بیان اینکه استقبال مردم شهرستان از شهدای غواص ارادت مردم را به شهدا نشان داد افزود: این یادواره ساعت ۹ صبح پنج شنبه پنجم شهریور ماه در مصلی شهرستان همراه با سخنرانی آیت ا… احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و مداحی یکی از مداحان معروف کشوری برگزار خواهد شد.

 

 

اسحاقی تصریح کرد:برنامه هایی که برای یادواره شهدا و اولین سالگرد ارتحال آیت ا… جباری امام جمعه فقید شهرستان در نظر گرفتیم در قالب های مختلفی ارائه می شود.

 

 

وی ادامه داد: توزیع اوراق مسابقه نامه ای به پدر آسمانی در نمازجمعه شهرستان ،رو نمایی از ۳ کتاب با موضوع آیت ا… جباری،پخش زنده دعای ندبه به صورت استانی با سخنرانی آیت ا… طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران ،نمایشگاه عکس یاد یار ، مراسم خاطره گویی از آیت ا… جباری با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلو چستان و امام جمعه زاهدان و برگزاری مراسم یادبود برای اولین سالگرد ارتحال امام جمعه فقید شهرستان آیت ا… جباری با سخنرانی آیت ا… معلمی نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری از برنامه های تدوین شده برای برگزاری هر چه بهتر مراسم سالگرد می باشد.