فرماندار بهشهر در مراسم بهره برداری و کلنگ زنی از 7 پروژه گفت: خدمت به مردم را بهترین وسیله برای تشویق آنها به شرکت در انتخابات است

بهره برداری و کلنگ زنی 7 پروژه در شهرستان بهشهر

 

 

به گزارش شرق پرس سید‌خالق سجادی فرماندار بهشهر در افتتاحیه یکی از پروژه‎های عمرانی بهشهر که به مناسبت دهه‌فجر افتتاح شد، اظهار کرد: آن‌چه که بیش از همه منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد، همدلی و وحدت مردم با یکدیگر بود.

 

 

 

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات هفتم اسفند، بیان کرد: برخی مناسبت‌ها مانند ۲۲ بهمن و انتخابات سنبل وحدت در جامعه ما است، اما عده‌ای نمادهای وحدت و همدلی را به تفرقه و جدایی تبدیل می‎کنند و در این شرایط وظیفه داریم با هوشیاری و بصیرت از تفرقه جلوگیری کنیم.

 

 

فرماندار بهشهر با تاکید بر ضرورت اخلاق‌مداری در انتخابات و اینکه کاندیداها و حامیان آنها باید اخلاق را سرلوحه فعالیت‌های انتخاباتی خود قرار دهند، تصریح کرد: نامزدهای انتخابات باید در هنگام تبلیغات به کاندیداهای رقیب احترام گذاشته، شأن همه را در نظر بگیرند و  و از توهین و افترا به سایر افراد پرهیز کنند.

 

 

سجادی خدمت به مردم را بهترین وسیله برای تشویق آنها به شرکت در انتخابات عنوان کرد و افزود: مهم‌ترین وظیفه مسئولان انجام به‌موقع، درست و مدبرانه کارها است تا سبب دلسردی مردم نشویم.

 

 

وی در پایان گفت: باید برای معیشت بهتر مردم تلاش مضاعف داشته باشیم، فراموش نکنیم که تعهد، تخصص، کار و تلاش صادقانه مهم‌ترین معیارهای یک مسئول خوب در نظام اسلامی است.

 

 

به گزارش فارس، هفت پروژه عمرانی در بهشهر افتتاح یا کلنگ‎زنی شد که شامل افتتاح تولیدی پوشاک، بلوار امام خامنه‌ای در زاغمرز، آسفالت حدفاصل روستاهای یکه‌توت و یعقوب‌لنگه به‌طول هشت کیلومتر، بهسازی در بخشی از روستای زاغمرز همچنین کلنگ‎زنی ساختمان تجاری پرسپولیس، و دو واحد مسکونی برای معلولان و دهیاری روستای نمک‎چال است.