برهانی شهردار رستمکلا در مراسم بهره برداری متمرکز از پروژه های شهرداری گفت: شاید نتوانستیم آن اعتبارات مورد نیاز را برای شهر تامین کنیم اما به عهدی که با مردم رستمکلا بستم پایبندم.

borhani-rostamkola4

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس به همت شهرداری و شورای اسلامی رستمکلا در آخرین روز از هفته دولت پروژه های این شهر با حضور یونسی معاون استاندار مازندران ، نورزاد فرماندار بهشهر، حامدی معاون فرماندار بهشهر، اسدی بخشدار مرکزی و اعضای شورای اسلامی این شهر و جمعی از مسئولان شهری و شهروندان رستمکلایی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

 

شهردار رستمکلا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هفته دولت گفت: آنچه برای ما در شهرداری و شورای اسلامی رستمکلا مهم بوده  و هست  تلاش در جهت آرامش و  امنیت شهروندان رستمکلایی و دادن خدمات شهری خوب به آنان است.

 

برهانی ادامه داد:سعی و تلاش ما این بود که تغییر نگرش در مدیریت شهری داشته باشیم و از همه ظرفیتها و پتانسیل های شهر  استفاده شود.

 

شهردار رستمکلا افزود: من تعهد کردم با شما شهروندان رو راست باشم و هنوز به عهدی که با شما بستم  پایبندم شاید نتوانستیم هنوز اعتباراتی را که مد نظر داشتم  به خاطر شرایط خاص کشور برای شهر بگیریم اما  به آینده و انجام پروژه های بهتر امید داریم.

 

وی به پروژه های بهره برداری شده در هفته دولت اشاره کرد و افزود: اگوی خیابان مطهری غربی، احداث کانال  و هدایت آبهای سطحی،ساماندهی چهارراه  امام و نصب چراغ راهنمایی و رانندگی ، افتتاح پل معلم ، پروژه آسفالت شهری نمونه ای از پروژه های بهره برداری شده در این روز است.

 

شهردار رستمکلا تصریح کرد:داشتن  راهنمایی و رانندگی مستقل در رستمکلا، تحویل  مهربان رود به شهرداری ، ایجاد پیاده رو در سطح شهر و آسفالت خیابان ها از طرح هایی است که باید پیگیری شود.

 گزارش:سکینه نوری