دکتر آرام در دیدار مردمی که در اداره بهزیستی گلوگاه صورت گرفت اظهار داشت: توانمند سازی مددجویان بهزیستی از اولویت های کاری است که باید مورد توجه قرار گیرد .

 

 

 

به گزارش شرق پرس دکتر آرام در دیدار با مردم و مددجویان شرق مازندران گفت: نگرانی ما در مورد دادن مستمری نیست وقتی زن سرپرست خانواری می تواند و این امکان را دارد که توانمند سازی شود باید شرایطش را ایجاد کنیم که منزلتش حفظ گردد.

 

 

وی افزود:در سال قبل محدودیتی برای دادن تسهیلات نداشتیم به خصوص در حوزه های اجتماعی هر کسی را معرفی کردند برای دادن تسهیلات اقدام کردیم.

 

 

دکتر آرام تصریح کرد:فرصت هایی که برای توانمند سازی و ایجاد شرایط مستقل شدن مددجویان وجود دارد را به راحتی از دست ندهیم شرایط اشتغال را مهیا کنیم تا مددجو بازتوان شود و تنها به مستمری ماهانه بهزیستی تکیه نکند و برای حل مشکل مددجویان باید به موقع اقدام کرده مشکلات را شناسایی و درصدد رفع آن برآییم .

 

 

وی خطاب به کارشناسان اداره بهزیستی گلوگاه گفت:همراه با توانمند سازی اقتصادی باید مددجویان و خانواده هایشان را در زمینه فرهنگی و اجتماعی نیز توانمند کنید .

 

 

دکتر آرام بیان داشت:پرونده های مددجویانی که نیمه کاره مانده را تا پایان سال به نتیجه برسانید من هم هر کاری که از دستم بر می آید در زمینه اشتغال و توانمند سازی مددجویان انجام خواهم داد.

 

 

مدیر کل بهزیستی مازندران در گفتگو با گروه همیاران گلوگاه و پس از شنیدن مشکلاتشان ابراز داشت:مسیری را که برای فعالیت تان در پیش گرفتید مسیر خوبی است من نمونه کارهای شما رادیدم کارتان بسیار ارزشمند است اگر شما در کارتان موفق باشید و در آمد خوبی داشته باشید و توانمند شوید و زندگی با کیفیت داشته باشید ما لذت می بریم.

 

 

در ادامه رسولی رئیس بهزیستی گلوگاه ضمن تشکر از حضور دکتر آرام مدیر کل بهزیستی مازندران در گلوگاه و ملاقات با مددجویان این اداره عنوان کرد:تلاش بهزیستی گلوگاه نیز در زمینه توانمند سازی و دادن خدمات بهتر به گروه هدف این اداره است .

 

 

وی به بیان در خواستی از مدیر کل مازندارن پرداخت و ادامه داد: در خصوص حق پرستاری مددجویان ضایعه نخاعی این شهرستان و تهیه تخت برای آنان از شما کمک و مساعدت می خواهیم و امیدواریم همچون همیشه توجه ویژه ای به شهرستان گلوگاه و مددجویان این منطقه داشته باشید.

 

 

در خاتمه دیدار مردمی مدیرکل بهزیستی مازندران و هیات همراه ، رسولی رئیس اداره بهزیستی گلوگاه ،تباکی معاون فرماندار شهرستان در مرکز توانبخشی نشاط گلوگاه حضور یافتند و از نزدیک شرایط این مرکز را بررسی کرده و در جریان ساخت فضای جدید این مرکز قرار گرفتند.

 

 

تصاویر مربوط به حضور دکتر آرام, مدیرکل بهزیستی استان مازندران در شهرستان گلوگاه را ملاحظه می فرمائید:

 

 

galogah-behzis3

 

behzisti-galogah1 

behzisti-galo2

 

behzisti-galo5

 

behzisti-galog5

 

behzisti-galog6