در پی توفان شدید اخیر در شهرستان میاندورود و تخریب سقف برخی خانه ها, جسد مرد جوان 30 ساله که حدود 3 سال پیش مفقود شده بود کشف شد.

jasad-kashf5

 

 

به گزارش شرق پرس حجت‌الاسلام اسماعیل ملا کریمی امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان میاندورود از کشف جسد مرد ۳۰ ساله میاندورودی در پشت بام خانه قدیمی خبر داد و اظهار کرد: آخرین بار در سه سال پیش، عباس برای انجام کاری از خانه خارج شد، وقتی اعضای خانواده از غیبت طولانی او نگران شدند به پلیس میاندورود مراجعه کردند اما تلاش‌های مأموران برای ردیابی این جوان گمشده بی‌نتیجه ماند و پرونده او در ردیف گمشدگان ثبت شد. 

 

 

وی بیان داشت: طوفان اخیر در مازندران چنان شدید بود که برخی از سقف‌های خانه‌های قدیمی را از جا کند، یکی از این خانه‌ها مربوط به خانه قدیمی پدر بزرگ جوان ناپدید شده بود که بعد از اتمام توفان، پدر مرد گمشده برای تعمیر سقف به محل مورد نظر رفت که با صحنه هولناکی مواجه شد.

 

 

دادستان عمومی و انقلاب میاندورود گفت: جسد برای تعیین هویت به پزشکی قانونی انتقال داده شد که پس از انجام آزمایشات تخصصی، مشخص شد که جسد متعلق به عباس ۳۰ ساله بوده و هم‌اکنون نیز پرونده در حال بررسی و رسیدگی است.