جشن های زیر سایه خورشید در دهه کرامت امسال از بیست و پنجم مرداد لغایت چهارم شهریور برگزار می شود که این مراسم شب گذشته در بهشهر با حضور قابل توجه علاقه مندان به امام هشتم در حسینیه قتلگاه برپا شد.

emam reza-milad

 

 

به گزارش شرق پرس با  گسترده عاشقان اهل بیت(ع)و دلدادگان امام رضا(ع)، جشن زیر سایه خورشید به همت هیات بیت النور شامگاه سه شنبه در حسینیه قتلگاه بهشهر برگزار شد.

 

 

در این مراسم با شکوه و معنوی که با حضور مردم و مسئولان در حسینیه قتلگاه برگزار شد، عطر رضوی با حضور خدام امام رضا(ع) همراه با پرچم متبرک بارگاه منور حضرت ثامن الحجج(ع) فضای حسینیه را آکنده کرد.

 

حجت الاسلام رضا انواری از اساتید حوزه و دانشگاه قم، در این مراسم ضمن بزرگداشت و تبریک به مناسبت تولد با سعادت امام رضا(ع) از این امام همام بعنوان امام رئوفی نام برد که برکت جامعه و کشور ما شده است.

 

وی گفت: امروز در کشوری زندگی می کنیم که عطر بوی اهل بیت(ع) در آن به مشام می رسد و لذا باید اطاعت پذیری درستی از آنان داشته و زندگی خود را زندگی اهل بیتی کنیم و جوانان را در مسیر ائمه قرار دهیم.

 

استاد حوزه و علمیه قم همچنین بر اطاعت پذیری از ولایت و قرار گرفتن در مسیر شهدا و رهبری تاکید کرد.

 

جشن های زیر سایه خورشید در دهه کرامت امسال از بیست و پنجم مرداد لغایت چهارم شهریور( از یکم تا ۱۱ ذی القعده و حد فاصل زمانی میلاد حضرت معصومه (س) و تولد حضرت رضا (ع) علاوه بر ۲۵۰ شهر در استانهای مختلف کشور در ۱۱۰ شهر از ۲۲ کشور جهان برگزار می شود.

 

به گزارش ایرنا, در این مراسم ضمن مولودی خوانی و قرائت زیارت خاصه توسط یکی از خادمین امام رضا (ع)، نقل متبرک شده به بارگاه این امام همام در بین مردم توزیع شد.