خلیلی با اشاره به ضعف در معرفی مناسب شهرستان زیبای میاندورود گفت: باید با بیشترین توان از روش‌های ساده و کم‌هزینه نسبت به اطلاع‌رسانی از اماکن دیدنی، گردشگری و زیارتی این شهرستان اقدامات موثر انجام شود.

در معرفی مناسب شهرستان میاندورود صعیف عمل شده است

 

 

به گزارش شرق پرس رسول خلیلی نماینده شهرستان میاندورود در شورای استان مازندران در گفتگو با فارس اظهار داشت: متأسفانه در معرفی این شهرستان با وجود دریا و حیات وحش دشت ناز از سوی دستگاه‌های مربوط ضعیف عمل شده است.

 

 

وی نصب تابلو در مدخل ورودی میاندورود را ساده‌ترین راه برای هدایت مسافران و جذب گردشگر عنوان کرد و افزود: با گذشت چندین سال از مستقل شدن این شهرستان هنوز این عمل انجام نشده است.

 

 

نماینده مردم میاندورود در شورای استان با اشاره به اینکه این مسئله آنچنان بودجه و یا موافقت اداری پیچیده‌ای نیاز ندارد، تصریح کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوط نسبت به این موضوع که می‌تواند در جذب مسافر و استفاده اقتصادی کارآمد باشد، اقدام کنند.

 

 

این مسؤول اضافه کرد: باید با بیشترین توان از روش‌های ساده و کم‌هزینه نسبت به اطلاع‌رسانی از اماکن دیدنی، گردشگری و زیارتی این شهرستان در قالب کاتالوگ، بروشور، تابلو، برگزاری جشنواره‌ها، مسابقات ورزشی، فرهنگی و… اقدامات موثر انجام شود.

 

 

وی در پایان گفت: باید بتوانیم در جذب گردشگر داخلی و خارجی در ایام تعطیلات به ویژه عید نوروز و تابستان از ظرفیت‌هایی که در این شهرستان وجود دارد استفاده کنیم.